Medal of Honor-floppen kan vara slutet för serien

Medlem
Skrivet av roftg:

kanske dags att sälja licensen och ge ngn annan speldistributlör chansen att hitta rätt spelstudio för MoH serien,.. synd när det blir såhär att dom försöker och försöker men inte får till det..

MoH var om jag inte minns fel något man förknippade med ett bra spel en gång för länge sedan,..

Känns nästan så
Japp var riktigt bra grejer en gång.

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Medlemmen zhrooms varnad.

Fy fan va osmakligt att notera det i en forum nyhets tråd, fruktansvärt oprofessionellt. (Gäller era nyheter och reviews också.)

""Din attityd är inte godtagbar. Har du kritik ska den föras fram sakligt, inte genom att kalla alla andra idioter eller göra narr av handikappade.""

Haha, precis vad jag gjort, framfört den sakligt, jag har inte kallat någon för "idiot" eller gjort "narr" av handikappade. Bra mycket mer komplicerat än så. Tog även bort bilden efter en av FZ Crew påpekat det, sedan får jag varning för det 6 timmar efter? Vad hände där?

Flera personer (inte jag) i tråden har använt orden "idiot" mot andra medlemmar, varför hängs inte dom ut i forumtråden med namn och varning? Som sagt.. pinsamt

Är du dum på riktigt, eller spelar du bara?

Du tycker att det var "osmakligt" att skriva i tråden att du var varnad, precis innan du själv återger vad som sagts i ett (förmodligen) privat IM? Inkonsekvens och dubbelmoral på hög nivå där, min gode man.

Sedan har du, precis som Herr Lind påpekade, redigerat samtliga inlägg efteråt, både två och tre gånger, efter att ha kallat folk för idioter och dylikt, för att sedan skriva något mer "sansat". Det syns ganska tydligt när folk har citerat ditt ursprungliga inlägg vilka även kan läsas nu, om du inte visste det..

Jag hoppades verkligen att ditt konto hade blivit hackat så det fanns en logisk förklaring till ditt beteende, men sedan var det bara att kolla tidigare inlägg, både här och på andra forum, så förstod man att så inte var fallet.. Tyvärr..


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Medlemmen zhrooms varnad.

Fy fan va osmakligt att notera det i en forum nyhets tråd, fruktansvärt oprofessionellt. (Gäller era nyheter och reviews också.)

""Din attityd är inte godtagbar. Har du kritik ska den föras fram sakligt, inte genom att kalla alla andra idioter eller göra narr av handikappade.""

Haha, precis vad jag gjort, framfört den sakligt, jag har inte kallat någon för "idiot" eller gjort "narr" av handikappade. Bra mycket mer komplicerat än så. Tog även bort bilden efter en av FZ Crew påpekat det, sedan får jag varning för det 6 timmar efter? Vad hände där?

Flera personer (inte jag) i tråden har använt orden "idiot" mot andra medlemmar, varför hängs inte dom ut i forumtråden med namn och varning? Som sagt.. pinsamt

Efter en hetsk diskussionstråd anser jag det vara vettigt att förklara konsekvenserna för alla. Det var inte bara dina inlägg som togs bort men summan av ditt agerande resulterade i en varning. Vill du diskutera saken vidare tar vi det privat.


signatur
Skriv svar