Fotbollsfilmare stämmer teatersällskap

Flakmonkey
Fotbollsfilmare stämmer teatersällskap

Aftonbladet fyller ofta ut sin sajt med en herrans massa små artiklar om det ena meningslösa och tråkiga ämnet efter det andra. Det är allt från vad Kate Perry åt till frukost till att AIK-fansen "rasar" mot den straff e fick mot sig i senaste matchen (no shit). Ibland är dock de här miniartiklarna både roliga och på sitt aätt ätt intressanta. Ta bara den jag precis hittade på Sportbladet där det står om ett teatersällskap som använder sig av två av fotbolsvärldens okändaste filmare för att locka nya medlemmar. Otroligt fyndigt och kul tycker jag men det gör uppenbarlige inte barca-apelaren Sergio Bosquets som stämmer sälskapet då han känner sig vanärad. Lite självdistans måste man väl ha ändå? Och det är ju knappast något miltinationellt företag som drar nytta av hans namn.

Till saken hör ju också att den andra spelaren på affichen är Real Madrids Pepe så man kan inte ens stå att de är partiska, så varför gnälla som en liten unge i en godisaffär som inte får något godis? Eller just ja, han är ju en överbetald filmare...

#blogg

Medlem
Fotbollsfilmare stämmer teatersällskap

Om han nu vinner i domstolen och får ett gäng slantar tycker jag allt han är skyldig att ge teatern ett par lektioner i alla fall


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Nu är det ju så att Sergio filmar, inte spelar. Skådisarna på teatern spelar, de filmar inte. Det gör alltså inte samma sak, klart att han blir irriterad då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar