Livet ur ett rovdjursperspektiv

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Darkseed:

Ren jävla idioti att man automatiskt blir synlig så fort man anfaller. Det är ett jävla spammande på cloak-knappen.

Det kallas balans för i helvete, dessutom har man alltid blivit av med cloaken när man attackerar som Pred, ända sedan 1999 och första AVP versionen, btw fuck AVP filmerna som är sämst.

Vad är poängen annars, kul lir sitta där och bara vara helt invincible för fan tänk till lite.

Ännu en som inte kan läsa och bidrar med rejäla faktafel. För det första har jag redan sagt att det skall balanseras efter ANTAL, inget annat. Predators skall alltid vara utnumrerade. Bra spel som blivit sönderbalanserade äro många, och jag spelar hellre ett spel som inte är helt perfekt balanserat än ett som helt saknar själ. Men så spelar jag mest för att ha roligt också och tar inte livet av mig om jag skulle bli fraggad några gånger.

Nej, man har INTE alltid blivit av med cloak när man anfallit. I första AvP blev man av med cloak vid användning av speargun, disc och pistolen. I AvP2 vid användning av shoulder cannon (troligtvis disc och pistol här också, kommer ej ihåg till 100%).

ALDRIG när man anfallit med wristblades, förrän nu. Skitlöjligt.

Angående osynlighet och gnället om att marines skulle vara hjälplösa så har de något som kallas motion tracker. Predatorn är heller inte osynlig i ordets rätta bemärkelse utan den går att se om man tittar noga.

Det enda jag håller med dig om är AvP-filmerna, men de låtsas jag inte ens om som de existerar så jag utgår aldrig ifrån dem när jag pratar lore.

Frågor?

Men snälla du det funkar någ inte att balancera med antal, hur skulle det funka i multiplayer? 100 vs 1 då eller... Eller i singelplayer heller för den delen... Skulle ju va gubbar över allt om man överhuvetaget skulle kunna bli dödad....

Det funkar inte att till följa storyn hela tiden.. Och vem säger att dessa predators måste va som i filmer m,m de kanske bara har v1,0 av cloak!!

Give it a rest ffs 8)


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

Menar du seriöst att du aldrig spelat nåt multiplayerspel som har antalsbegränsade klasser?

12
Skriv svar