MS: DirectX 11.1 exklusivt för Windows 8

Medlem

Palla inte läsa allt, men det finns ingen anledning att gå över DX7.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

dx11.1... åh nej jag missar 3d support!? OH SHIT grabbar vilken förlust!

Höna av en fjäder, gå och spela något istället för att snacka här

Medlem
Skrivet av zsm:

Jävligt många Microsoft haters här. Gabe Newell säger något och genast tas det ur sitt sammanhang och appliceras på fullkomligt vridna sätt för att stödja ens eget dåligt komponerat argument.

Låter ju som att sitta med på ett Ung Vänster-möte ;D

Lite fel tänkt där, största orsaken till att folk klagar är att Microsoft vill ta bort den fria marknaden och ta kontroll över den.
När staten kontrollerar medlen kallas det kommunism, hur får du det till att det skulle vara 'vänster' att vara emot det?

Medlem

Jag är så pass nöjd med Windows 7 att jag kommer behålla det trots att 8an är ute. Har själv aldrig testat Win8, så jag förstår inte riktigt varför alla verkar hata det, är det dåligt eller är alla bara nöjda med 7?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Windows 8 är bättre än Windows 7 på alla sätt, även till desktop. Man lär sig nya knep varje dag som gör arbetet snabbare.

Inaktiv

Om inte folk byter för att vi har en bättre produkt så får vi väl tvinga dem. Genialt!

Medlem

Är man så jävla konservativ och inkörd på hur saker måste vara så kanske man skulle satsa på en skrivmaskin istället? Har nu kört Win 8 sen release och det rullar ultrastabilt. Dessutom tog det någon dag att inse att man inte behöver ngn. startknapp.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Jag kan inte klaga på win8 jag har inte betalat för det... men fult är det, å tråkigt... dåligt med porrappar är det med !

Medlem
Skrivet av Touhatsu:

dx11.1... åh nej jag missar 3d support!? OH SHIT grabbar vilken förlust!

Höna av en fjäder, gå och spela något istället för att snacka här

"RAP"

Medlem

Alltså, av nyfikenhet, vad är ni som inte gillar windows 8 inne på för sajter och läser som har så mycket fördomar om windows 8, några utan att ens ha testat det? Sitter ni i ert eget lilla forum och taggar varandra att hitta argument för att dissa det? Ni låter som er farmor och farfar som tycker att det var bättre förr och är rädda för förändringar.
För er som fördummar er med liknelsen "tänk på hur det var när man gick över från XP till Vista", det är inte samma sak! Det var då. Som så mycket annat!
Vad konstigt att microsoft vill att användarna ska uppdatera till det senaste. För det vill inte företag generellt eller? Det har aldrig varit så billigt tidigare men ni kanske har en warezad win7 och väntar tills det kommer en warezad win8 som ni installerar. Och vips så har ni också ändrat uppfattning om operativet. Det har ju hänt förr!

Olika operativ har sina för- och nackdelar, testa och skaffa en egen uppfattning istället för att bara köpa andras utan ifrågasättande.

Medlem

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Bactius:

Alltså, av nyfikenhet, vad är ni som inte gillar windows 8 inne på för sajter och läser som har så mycket fördomar om windows 8, några utan att ens ha testat det? Sitter ni i ert eget lilla forum och taggar varandra att hitta argument för att dissa det? Ni låter som er farmor och farfar som tycker att det var bättre förr och är rädda för förändringar.
För er som fördummar er med liknelsen "tänk på hur det var när man gick över från XP till Vista", det är inte samma sak! Det var då. Som så mycket annat!
Vad konstigt att microsoft vill att användarna ska uppdatera till det senaste. För det vill inte företag generellt eller? Det har aldrig varit så billigt tidigare men ni kanske har en warezad win7 och väntar tills det kommer en warezad win8 som ni installerar. Och vips så har ni också ändrat uppfattning om operativet. Det har ju hänt förr!

Olika operativ har sina för- och nackdelar, testa och skaffa en egen uppfattning istället för att bara köpa andras utan ifrågasättande.

Jag har provat! imponerade starttider o install, tror jag installa det på mellan 3-5 min.
Det funkar, men annorlunda ! jag prova starfuck o vips så hade jag jävla startknapp WEEE... seriöst!?
Jag surfar mest varför skulle jag byta från nått som funkar?
Och att det är billigt! ja det brukar va svårt att sälja skit för dyra pengar...
Kontentan! Jag stannar nog vid XP o 7 så länge VLC funkar i dom och Crome..
"burp"

Medlem
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av Bactius:

Alltså, av nyfikenhet, vad är ni som inte gillar windows 8 inne på för sajter och läser som har så mycket fördomar om windows 8, några utan att ens ha testat det? Sitter ni i ert eget lilla forum och taggar varandra att hitta argument för att dissa det? Ni låter som er farmor och farfar som tycker att det var bättre förr och är rädda för förändringar.
För er som fördummar er med liknelsen "tänk på hur det var när man gick över från XP till Vista", det är inte samma sak! Det var då. Som så mycket annat!
Vad konstigt att microsoft vill att användarna ska uppdatera till det senaste. För det vill inte företag generellt eller? Det har aldrig varit så billigt tidigare men ni kanske har en warezad win7 och väntar tills det kommer en warezad win8 som ni installerar. Och vips så har ni också ändrat uppfattning om operativet. Det har ju hänt förr!

Olika operativ har sina för- och nackdelar, testa och skaffa en egen uppfattning istället för att bara köpa andras utan ifrågasättande.

Jag har provat! imponerade starttider o install, tror jag installa det på mellan 3-5 min.
Det funkar, men annorlunda ! jag prova starfuck o vips så hade jag jävla startknapp WEEE... seriöst!?
Jag surfar mest varför skulle jag byta från nått som funkar?
Och att det är billigt! ja det brukar va svårt att sälja skit för dyra pengar...
Kontentan! Jag stannar nog vid XP o 7 så länge VLC funkar i dom och Crome..
"burp"

Gör så du. För ditt ändamål fungerar nästan vilket operativ som helst med en skrivbordsmiljö.
För de som är mer intresserade av det senaste och inte tycker att annorlunda = skit så behöver de inte vara speciellt oroliga för att uppdatera till windows 8 som går snabbt installera.

Medlem
Skrivet av Bactius:
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av Bactius:

Alltså, av nyfikenhet, vad är ni som inte gillar windows 8 inne på för sajter och läser som har så mycket fördomar om windows 8, några utan att ens ha testat det? Sitter ni i ert eget lilla forum och taggar varandra att hitta argument för att dissa det? Ni låter som er farmor och farfar som tycker att det var bättre förr och är rädda för förändringar.
För er som fördummar er med liknelsen "tänk på hur det var när man gick över från XP till Vista", det är inte samma sak! Det var då. Som så mycket annat!
Vad konstigt att microsoft vill att användarna ska uppdatera till det senaste. För det vill inte företag generellt eller? Det har aldrig varit så billigt tidigare men ni kanske har en warezad win7 och väntar tills det kommer en warezad win8 som ni installerar. Och vips så har ni också ändrat uppfattning om operativet. Det har ju hänt förr!

Olika operativ har sina för- och nackdelar, testa och skaffa en egen uppfattning istället för att bara köpa andras utan ifrågasättande.

Jag har provat! imponerade starttider o install, tror jag installa det på mellan 3-5 min.
Det funkar, men annorlunda ! jag prova starfuck o vips så hade jag jävla startknapp WEEE... seriöst!?
Jag surfar mest varför skulle jag byta från nått som funkar?
Och att det är billigt! ja det brukar va svårt att sälja skit för dyra pengar...
Kontentan! Jag stannar nog vid XP o 7 så länge VLC funkar i dom och Crome..
"burp"

Gör så du. För ditt ändamål fungerar nästan vilket operativ som helst med en skrivbordsmiljö.
För de som är mer intresserade av det senaste och inte tycker att annorlunda = skit så behöver de inte vara speciellt oroliga för att uppdatera till windows 8 som går snabbt installera.

Nää det funkar inte med vad som helst..
Hade ME varit kompatibelt med dagens program/hårdvara hade jag kört det med....
O är man så jävla trött på hur 7 ser ut finns det ju en uppsjö av stylis program att leka med..

123
Skriv svar