Sledgehammer söker Call of Duty-utvecklare

Robot
Sledgehammer söker Call of Duty-utvecklare

Modern Warfare 3-folket söker medarbetare för nästa projekt. Modern Warfare 4, kanske?

#call-of-duty-black-ops-ii, #sledgehammer-games, #call-of-duty-modern-warfare-3, #call-of-duty-modern-warfare-4


Medlem
Sledgehammer söker Call of Duty-utvecklare

Efter att ha spelat igenom BO2 SP kampanj så hoppas jag att Sledgehammer inser att ingen som spelat igenom den kommer att vilja spela ännu ett CoD spel där spelaren har 0 påverkan på storyn.

BO2 var en frisk fläkt när det gäller CoD spel och visar på att man försöker utveckla serien.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Sa det inte att det absolut inte var ett mw4 på gång häromveckan när röstskådisen hade blabbat? Jag önskar man kunde stämma företag när de ljuger om sånt här, även om det inte spelar så stor roll hur många cod som ligger och väntar. Lögn är lögn.

Medlem
Skrivet av Gonathay:

Efter att ha spelat igenom BO2 SP kampanj så hoppas jag att Sledgehammer inser att ingen som spelat igenom den kommer att vilja spela ännu ett CoD spel där spelaren har 0 påverkan på storyn.

BO2 var en frisk fläkt när det gäller CoD spel och visar på att man försöker utveckla serien.

Känns som att Treyarch iallafall FÖRSÖKER, medans MW-serien bara är samma skit år efter år

Medlem

BO 2 helt klart bästa spelet i serien efter CoD 4: MW

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av Gonathay:

Efter att ha spelat igenom BO2 SP kampanj så hoppas jag att Sledgehammer inser att ingen som spelat igenom den kommer att vilja spela ännu ett CoD spel där spelaren har 0 påverkan på storyn.

BO2 var en frisk fläkt när det gäller CoD spel och visar på att man försöker utveckla serien.

Känns som att Treyarch iallafall FÖRSÖKER, medans MW-serien bara är samma skit år efter år

Precis, fast multiplayer är tyvär precis som MW3. Men det är säkert Activision som tvingat Treyarch göra så, synd...för BO1 var mycket roligare online än MW3


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av luftman:
Skrivet av Gonathay:

Efter att ha spelat igenom BO2 SP kampanj så hoppas jag att Sledgehammer inser att ingen som spelat igenom den kommer att vilja spela ännu ett CoD spel där spelaren har 0 påverkan på storyn.

BO2 var en frisk fläkt när det gäller CoD spel och visar på att man försöker utveckla serien.

Känns som att Treyarch iallafall FÖRSÖKER, medans MW-serien bara är samma skit år efter år

Precis, fast multiplayer är tyvär precis som MW3. Men det är säkert Activision som tvingat Treyarch göra så, synd...för BO1 var mycket roligare online än MW3

Dagens sanning där på slutet.

Medlem

Vad behöver man folk till när man ändå bara gör samma spel fast sämre? Går inte ihop. Treyarch kan sin sak däremot!

Medlem

Snälla lägg ner dessa hålla i handen spel tack.

förstår inte att folk köper dom.
och MP communityn måste ju splittras gång på gång när det kommer nya spel.

nej usch och tvi för cod.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Call of duty : Modern Milking 4

1
Skriv svar