GTA 5 till Wii U? Inte omöjligt

Robot
GTA 5 till Wii U? Inte omöjligt

Rockstar-chefen Dan Houser meddelar att det är upp till de olika plattformshållarna att skapa samarbetsmöjligheter. Reggie Fils-Aime flörtar tillbaka.

#grand-theft-auto-5-2, #nintendo, #rockstar-games


Medlem
GTA 5 till Wii U? Inte omöjligt

Newsats?

Medlem

Kul för Nintendo och Wii U-ägarna om det händer. Hoppas verkligen att Rockstar har planer för en PC-version också!

Medlem
Skrivet av Aevir:

Kul för Nintendo och Wii U-ägarna om det händer. Hoppas verkligen att Rockstar har planer för en PC-version också!

Haha, de har nog tid att börja fila på en så småningom - den lär väl ändå släppas typ ett år efter konsoll-versionen.

Medlem
Skrivet av Subzero199:

Newsats?

Jag ska explaina för you vad han meantade. Han tryar att vara trendig med englishka words i det svenska language.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Aevir:

Kul för Nintendo och Wii U-ägarna om det händer. Hoppas verkligen att Rockstar har planer för en PC-version också!

Haha, de har nog tid att börja fila på en så småningom - den lär väl ändå släppas typ ett år efter konsoll-versionen.

Sorgligt nog.

Medlem

"GTA 5 till PC? Inte omöjligt"


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kul att GTA kan nu komma till fler konsoler Men kan nästan se framför mig hur det ser ut när man spelar GTA på Wii roliga rörelserna samt när ska väl sno bilar hehe undrar vad grannarna tror då.

Menar när man står o hoppar runt i vardagsrummet och springer hehe

Men men kul att GTA 5 kan komma till Wiiu

Medlem
Skrivet av Aero:

Kul att GTA kan nu komma till fler konsoler Men kan nästan se framför mig hur det ser ut när man spelar GTA på Wii roliga rörelserna samt när ska väl sno bilar hehe undrar vad grannarna tror då.

Menar när man står o hoppar runt i vardagsrummet och springer hehe

Men men kul att GTA 5 kan komma till Wiiu

Tror dock inte att folk kommer spela gta med wii-remote på WiiU när dom kan spela med gamepad.

1
Skriv svar