"Hej kära läsare. Vi ser att..."

Inaktiv
"Hej kära läsare. Vi ser att..."

Hej!

Jag har börjat irriterat mig lika illa på alla "Hej kära läsare. Vi ser att du blockerar annonserna här på FZ och vi skulle vilja veta varför och förklara hur det skadar oss. Klicka för att läsa mer." som reklamen i sig. Är det någon som vet hur man kan få bort detta _utan_ att göra ett undantag i "Adblock" ?.

Tackar för svar.

Medlem

Vad sägs som att aktivera annonser och faktiskt hjälpa FZ istället för att bara förstöra för dem? Är en sida gratis så måste det finnas annonser för att det ska gå runt, eller du kanske vill betala en avgift på säg 100kr/månaden? Nej skärp till dig och hjälp istället.

Medlem

Ta högerklicka på sidan> blockera ett objekt på denna sida och markera den rutan. Så är den borta sen.

Testpilot
Skrivet av Xixor:

Vad sägs som att aktivera annonser och faktiskt hjälpa FZ istället för att bara förstöra för dem? Är en sida gratis så måste det finnas annonser för att det ska gå runt, eller du kanske vill betala en avgift på säg 100kr/månaden? Nej skärp till dig och hjälp istället.

Med tanke på HUR FZ kör upp annonserna i ansiktet på folk så betalar jag hellre en ca100 spänn om året för en reklamfri upplevelse än att stå ut med dem.
Statiska annonser utan flash/rörlighet/blinkande/musik i nån form kan jag stå ut med.

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Ta högerklicka på sidan> blockera ett objekt på denna sida och markera den rutan. Så är den borta sen.

Tack min herre.

Medlem

Asså hur gör man för att stänga ner den där nya pocket entertainment reklamen som startar av sig själv typ tre sekunder efter att man öppnat FZ, det finns ju inget x för att stänga av.

hinner inte läsa nånting innan den skymmer hela sidan.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Asså hur gör man för att stänga ner den där nya pocket entertainment reklamen som startar av sig själv typ tre sekunder efter att man öppnat FZ, det finns ju inget x för att stänga av.

hinner inte läsa nånting innan den skymmer hela sidan.

Vet inte vad jag har för specialverktyg på min AdBlock, men jag har aldrig fått ett sådant pop-up efter att jag aktiverade AdBlock :S

Inaktiv

Jag kör med Google Chrome och har aldrig upplevt det Ducci skriver om.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Ta bort adblock. Plötsligt så kommer du inte få upp meddelandet längre.

Medlem
Skrivet av Siken:

Ta bort adblock. Plötsligt så kommer du inte få upp meddelandet längre.

aa, fast nee

Inaktiv

Det borde finnas ett sätt att straffa addblocker-fockers. Som att begränsa uppkopplingen till 3kb/s


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar