Två svenskar spelar Metal Gear Rising

Medlem
Två svenskar spelar Metal Gear Rising

Den som köper Zone of the Enders HD Collection nu på fredag får även en skiva med demoversionen av Metal Gear Rising Revengeance. Här spelar vi igenom det demot:

#blogg

Två svenskar spelar Metal Gear Rising

I dont know... Det här är ett av de spel som jag har noll intresse av, kanske är orättvist, men det är för många saker som gör att jag personligen inte vill ha att göra med MGS Revengeance.

Men Zone of The Enders är det inga större fel på, Nostalgi- glasögon och så på ett personligt plan. ZOE var mitt första PS2 spel, fick med ett demo till MGS2 med den, följer de en tradition av något slag?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag hade faktiskt också ett oerhört svalt intresse för MGRR, men blev överraskad efter att ha spelat demot. Allt kändes så jäkla klockrent, och var snyggt. En bättre boss var det enda som saknades.

Vi tänkte spela ZOE, men hade inte gjort det rättvisa då ingen av oss någonsin spelat föregångarna. Men jo, det är garanterat en blinkning till demot som kom med MGS2.

1
Skriv svar