Nytt Xcom-dlc nästa vecka

Robot
Nytt Xcom-dlc nästa vecka

I Slingshot kämpar du tillsammans med en Triad-medlem mot utomjordiska styrkor, och i gengäld får du tillgäng till rymdprylar av rang.

#xcom-enemy-unknown


Inaktiv
Nytt Xcom-dlc nästa vecka

Allt tillhörande XCOM: Enemy Unknown är ett givet köp!

Medlem

Gött! 4/12 markerat i kalendern!

Medlem

Skulle vara kul att se vad för nya grejor man får.

Medlem

Man får inga nya grejor, man får bara tillgång till att forska fram Blaster Launchern på ett "enklare" sätt.

Inaktiv

Gah, jag som hoppades på ett Terror from the Deep DLC.

Men det här blir nog gött, 60 spänn verkar billigt då Firaxis vet hur man ska hantera DLC tycker jag :).

Medlem

Ser jag fram emot rejält.
XCOM blev inte helt oväntat ett av årets mest spelade spel för mig.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Jag är lite skeptisk, skulle hellre se en rejäl dlc med mer content och gear, kanske t.o.m en riktig addon
Ett bra men lite tunt spel som behöver mer "ingame content" för att bli perfekt för min smak.
Vi får se vad tiden utvisar.

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Jag är lite skeptisk, skulle hellre se en rejäl dlc med mer content och gear, kanske t.o.m en riktig addon
Ett bra men lite tunt spel som behöver mer "ingame content" för att bli perfekt för min smak.
Vi får se vad tiden utvisar.

Jag håller med, en DLC med typ 20 nya kartor hade varit bättre än detta, gillar inte att Egypten ser precis likadant ut som Norden och Indien...
Det behövs mer kartor!

Medlem

Någon som vet om det kommer en patch planerad i samband med att denna DLC släpps?

Helst skulle jag nog se att de fixade BUGGARNA innan jag lägger några pengar på nytt content.

Fixa spelet så att det funkar först, SEN är det läge att börja fundera på eventuellt extramaterial, det är i alla fall vad jag tycker.

SE

Medlem
Skrivet av ShavedEwok:

Någon som vet om det kommer en patch planerad i samband med att denna DLC släpps?

Helst skulle jag nog se att de fixade BUGGARNA innan jag lägger några pengar på nytt content.

Fixa spelet så att det funkar först, SEN är det läge att börja fundera på eventuellt extramaterial, det är i alla fall vad jag tycker.

SE

Det har ju kommit en patch, som fixar de värsta buggarna.

De enda som jag märkt av nu är
*Teleporterande fiender
*Forsningsmenyn hoppar runt i huvudbasen
*Fiender spawnar under kartan
*Det är möjligt att gå minus på att handla i Grey Market

1
Skriv svar