Hitman: Absolution kraschar på the vixen club

Medlem
Hitman: Absolution kraschar på the vixen club

Tjena kära fz! efter att lirat hitman: absolution ngra timmar utan några problem så stötte jag till sist på ett och det är ett rejält sådant. Det är på the vixen banan, dom så fort jag försöker "subdue" ngn av klubbens vakter så kraschar spelet.
så jag undrar därför om ngn av er har en lösning på mitt problem? så jag kan få komma vidare i detta grymt roliga spel.

Tackar ödmjukast för era svar på förhand!

MVH Pontus!


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Är det den här crachen http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=130225 scrolla ner till du ser skärmdumparna?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det var inte samma men tack för tipset.


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

Fixat! vet inte vad jag gjorde men nu funjar det!
Tack och ha det bäst!


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Testpilot

Tackar för den länken , ska skruva lite på mina settings o se om jag får spelet att inte krasha.

(Jag får det felet med device removed)

krashen med device removed fixade jag tillfälligt med det som står lite längre ner på länk sidan:

Disable desktop composition by browsing to game folder i.e steam\steamapps\common\hitman absolution\ and right click on hma.exe and click properties. Click on compatibility tab and put the tick into Disable desktop composition.

ska "skjuta upp" krasherna jag hade från efter 5 min in på en bana till iaf 45 min så det verkar inte vara nån lösning.

Hade inga krasher i början sen massa sen inga så det kommer objudet när som helst


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Testpilot

Då jag började spela Hitman så var spelet ganska stabilt , kunde spela timvis innan jag råkade ut för krash vilket jag bara tog som slumpfel.
Men sen släpptes en patch till spelet samt att jag uppdaterade mina grafikdrivare till senaste beta för att spela Far Cry 3 ... efter det krashade spelet med kanske 5-15 minuters intervall.

Nu har jag ytterligare nya betadrivare samt dessa tips att prova med , får se om spelet blir stabilare

Testpilot

Stängde av MSAA , spelet krashade fortfarande ... lät MSAA vara av och stängde av SSAO.
Efter det funkade spelet utan problem resten av kvällen !!

Problem SOLVED!

(Geforce 680 , Nvidia drivers 310.70 Beta)

1
Skriv svar