• Framsida
  • Tester
  • Forum
  • Om oss
  • Profil
  • Shop
  • Index
  • Aktiva trådar
  • Obesvarade trådar
  • Följda trådar
  • Skapade trådar
  • Lästa trådar
  • Citat
  • Regler
  • Sök i forumet
Nytt i forumet
  • Red Dead Redemption 2, Officiella speltråden – Allmän diskussion / Guide / Spelare / Frågor 2205
  • Välkomna till FZ:s Super Adventure Club 11
  • Paper Mario 7
  • Köp på en plattform borde ge tillgång 7
  • Senaste filmen du såg 232
  • Spoiler alert! Hur hanterar ni dessa fruktade, hemska spoilers? 30
  • Tipstråden för Astroneer 4
  • Svenska youtubers för barn 31
  • Bästa spelvapen - Magiska attacker/mentala förmågor 246
Nya recensioner
  • Anthem – första intrycket är positivt 82
  • Test – TPR: Thrustmaster Pendular Rudder 21
  • Recension – Crackdown 3 69
  • Recension – Far Cry New Dawn 41
  • Recension – Metro Exodus 91
  • Recension – Civilization VI: Gathering Storm 35
  • Recension – God Eater 3 6
  • Recension – Wargroove 21
  • Recension – Kingdom Hearts III 48
  • Recension – Resident Evil 2 27
Nya medlemsrecensioner
  • Paper Mario 7
  • Filmrecension: Draktränaren 3 0
  • Retro: Kotor 1 och 2 14
  • Assassin's Creed Odyssey (PC) 13
  • Filmrecension: Alita: Battle Angel 0
  • Filmrecension: DET 0
  • Kingdom Hearts III (PS4) 8
  • Mutant Year Zero : Road to Eden (PC) 11
  • Subnautica (PC) 8
Externa nyheter
Hårdvarunytt från SweClockers
  • Zotac lanserar Geforce RTX 2080 Ti med förinstallerat vattenblock Idag
  • Star Citizen-utvecklare: "Stöd för RTX skulle innebära massiv huvudvärk" Idag
  • Razer stänger ned sin spelbutik mindre än ett år efter lanseringen Idag
  • Nvidia berättar hur bolaget förbättrar uppskalningstekniken DLSS Igår
  • Nvidia Geforce GTX 1660 Ti får prestandasiffror – i klass med GTX 1070 Igår
  • Intel Core 9000-serien för bärbara hittar ut på webben – upp till 8 kärnor och 16 trådar 16 / 2
  • ID Cooling släpper ultrakompakt processorkylare med kylförmåga på 100 watt 16 / 2
  • Så upptäcker antivirus skadliga program 16 / 2
  • Fredagspanelen 169: Radeon VII, Nvidia DLSS i spel och kemikalieskatten 15 / 2
  • SweClockers öppnar ny kategori för smarta hem och hemautomation i Galleriet 15 / 2
Digitalt vardagsliv med 99.se
  • Oneplus bygger in Google Duo i telefonappen Idag
  • Facebook bör regleras, tycker Storbritannien Idag
  • Nästa Iphone kan få baksida i frostat glas Idag
  • Apple anställer expert på smarta hem Idag
  • Airpods i svart redo att säljas Igår
  • Uppskruvad förväntan på pressat Samsung Igår
  • Vi rivstartar våren 16 / 2
  • Marques Brownlee snackar med Bill Gates 15 / 2
  • LG:s nya telefon använder skärmen som högtalare 15 / 2
  • Galaxy S10 Plus släpps i en extra dyr variant 15 / 2
Forum
Nyhetskommentarer
Tråd

Company of Heroes 2 – utvecklarna snackar gameplay

1
Skriv svar
2012-12-10 22:03
Permalänk
Nyhet
Robot
❤
  • Plats: 127.0.0.1
  • Medlem sedan: mar 2017
Offline
Company of Heroes 2 – utvecklarna snackar gameplay

Uppföljaren ska ta dig närmare krigets fasor än du kanske ens vill.

#company-of-heroes-2, #relic


► Läs hela artikeln här

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-10 22:24
Permalänk
Jonrei
Medlem
❤
  • Medlem sedan: nov 2010
Offline
Company of Heroes 2 – utvecklarna snackar gameplay

Det här kommer blir så grymt Tyckte om 1:an som fan hehe. Man hade många goa stunder i det med kompisarna Mycket taktik snack och mycket skällande på varandra '' Öh! Varför satte du inte tank traps vid den entrén...Fan! Nu är dem i min bas gahhh!!'' Haha. Men man skrattade bara sen, för spelet var så härligt.

Många sömnlösa nätter blev det iallafall Och CoH2 kommer det säkert bli samma sak med.

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-10 22:30
Permalänk
Davwve
Medlem
❤
  • Medlem sedan: sep 2007
Offline

Detta ser riktigt awesome ut!
Kommer bli de grymmaste RTS:et 2013 utan tvekan


Admin för Sveriges största 20+ spelcommunity www.alphas.se
Alternativt nick, Fladdermask

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-10 23:11
Permalänk
LekandeSanden
Medlem
❤
  • Medlem sedan: aug 2006
Offline

"nytt och revolutionerande"...

Av den videon att döma har de bara tagit funktioner från redan existerande "Men of War" serien, om man bortser hurdan påverkan vädret har.

Men det är väl för tidigt för att säga något slutgiltigt!

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 01:10
Permalänk
nils45
Medlem
❤
  • Medlem sedan: sep 2008
Offline

Animationerna såg inte bra ut, eller? Tror första spelet såg bättre ut :o?

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 01:21
Permalänk
anon_5704
Medlem
❤
  • Medlem sedan: sep 2006
Offline

Var det inte snack om Frostbite motorn i detta? Eller det var kanske ett helt annat RTS som skulle ha det? ....Command & Conquer?

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 05:07
Permalänk
KatOne
Medlem
❤
  • Medlem sedan: maj 2008
Offline

Pausa vid 3:27 om ni vill se UI't i närbild.

I vanlig ordning en video som i praktiken är ett utvecklar-circle jerk där de pratar som om de just uppfunnit skivat bröd. Precis som för, säg, RAGE, där utvecklarna i liknande manér pratade sig så varma om sin produkt att man förstod att antingen överdriver de, eller så förtjänar de faktiskt nobelpriset.

Men jag har ingen tvivel alls att det faktiskt blir bra den här gången, med det här spelet. Men alltid lite corny när de bara samlar in house-folk att använda lyriska termer om sitt eget spel. Vi vet redan att ni gillar det, liksom.

Kommer bli coolt hur som helst, har redan förhandsbokat på Steam!

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 05:22
Permalänk
Skjuludde
Medlem
❤
  • Medlem sedan: nov 2010
Offline
Skrivet av LekandeSanden:

"nytt och revolutionerande"...

Av den videon att döma har de bara tagit funktioner från redan existerande "Men of War" serien, om man bortser hurdan påverkan vädret har.

Men det är väl för tidigt för att säga något slutgiltigt!

Vid det här laget märker jag inte ens av PR-snack likt det

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 07:43
Permalänk
Kentbrack
Medlem
❤
  • Medlem sedan: maj 2011
Offline
Skrivet av Segas:

Var det inte snack om Frostbite motorn i detta? Eller det var kanske ett helt annat RTS som skulle ha det? ....Command & Conquer?

Jao, det är Command & Conquer som ska använda Frostbite

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 07:56
Permalänk
Brain
Medlem
❤
  • Medlem sedan: apr 2008
Offline

"Truesight introduces something that we don't think has ever been done quite this way before... for RTS"... Greg Wilson har inte hört talas om Men of War?

Låter som om Relics Company of Heroes försöker göra en arkadversion av 1C Companys underbara alster. Det tror jag är positivt för serien, och kommersiellt kommer de att lyckas mycket bättre än Men of War.


Have a good time!

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 08:51
Permalänk
anon_5704
Medlem
❤
  • Medlem sedan: sep 2006
Offline
Skrivet av Kentbrack:
Skrivet av Segas:

Var det inte snack om Frostbite motorn i detta? Eller det var kanske ett helt annat RTS som skulle ha det? ....Command & Conquer?

Jao, det är Command & Conquer som ska använda Frostbite

Attans...jag gillar Frostbite. Man får hoppas att stridsvagnar inte är lika korkade och svårstyrda i CoH2 som i föregångaren.

Te.x, det står ett litet ynkligt skithus i vägen...din Panther väljer att köra runt skithuset, runt hela gården och gärna en extra sväng runt grannens tomt också...istället för att just bara bränna rakt igenom det ynkliga skithuset (eller vilket annat hus för den delen också).

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 09:25
Permalänk
Emetic
Medlem
❤
  • Medlem sedan: feb 2007
Offline

Det här ser inget vidare ut


Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 10:21
Permalänk
Acriax
Medlem
❤
  • Medlem sedan: mar 2007
Offline

Tycker faktiskt att det ser lite... plaint... ut. Jag vet att det är fler polygoner på enheterna och kanske högre upplösning på texturerna än vad det var i första CoH, men på något sätt tycker jag inte att det är snyggare än det förra.

Troligtvis är det för att första CoH var otroligt snyggt (och krävande) för sin tid. Tänkte mig bara att 2an skulle ha extremt detaljerade miljöer med normal, displacement och specular-maps, vajande gräs, rök som tar emot ljus och kastar skuggor, depth of field och hela faderittan. Kanske är det bara för att det är i tråkiga snölandskap snarare än franska småbyggden som det känns så fult. Jag vet inte. Skulle nog hellre sett ett scenario med fokus på medelhavskriget snarare än ryssland, även om östfronten var den blodigaste delen av kriget.

Tror dock att spelet i sig kommer att bli lika kul och frustrerande som ettan var. Relic har inte gjort mig besviken än.

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 10:24
Permalänk
marhed
Medlem
❤
  • Medlem sedan: mar 2010
Offline

Fick igenom CoH på facebook igår tillgång till ett Alphatest på spelet genom att fylla i ett formulär på http://beta.companyofheroes.com/ .

Är osäker på om jag accepterade något NDA-agreement så tänker inte snacka om det men ni kan ju se om det finns några nycklar kvar.

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 10:48
Permalänk
Acriax
Medlem
❤
  • Medlem sedan: mar 2007
Offline
Skrivet av marhed:

Fick igenom CoH på facebook igår tillgång till ett Alphatest på spelet genom att fylla i ett formulär på http://beta.companyofheroes.com/ .

Är osäker på om jag accepterade något NDA-agreement så tänker inte snacka om det men ni kan ju se om det finns några nycklar kvar.

There are no more keys available for this promotion.

Men bättre att skriva upp sig och möjligtvis få en nyckel än att inte skriva upp sig alls.

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 10:52
Permalänk
Blomman1337
Medlem
❤
  • Medlem sedan: jun 2011
Offline

Gillar att spelet förbättrats på flera fronter men något som inte nämns är "skadesystemet". I ettan kan man springa rakt på ett MG-näste med en grupp soldater för att sedan dra sig tillbaka nästan utan skador.

Det går för många skott per "kill" i ettan, speciellt när man ser att kulorna träffar. Något som jag hoppas att dom förbättrar i tvåan.

Ser dock fram emot detta, men kanske måste testa Men of War nu när alla snackar om det.


Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 10:57
Permalänk
Brain
Medlem
❤
  • Medlem sedan: apr 2008
Offline
Skrivet av Blomman1337:

Gillar att spelet förbättrats på flera fronter men något som inte nämns är "skadesystemet". I ettan kan man springa rakt på ett MG-näste med en grupp soldater för att sedan dra sig tillbaka nästan utan skador.

Det går för många skott per "kill" i ettan, speciellt när man ser att kulorna träffar. Något som jag hoppas att dom förbättrar i tvåan.

Ser dock fram emot detta, men kanske måste testa Men of War nu när alla snackar om det.

Men of War: Assault Squad är det du bör testa.
Kort förklarat är det Company of Heroes fast mycket mycket mer realistiskt, detaljerat och komplext (och därmed "högre" inlärningskurva) samt mindre arkadigt. Men of War är ungeför för Company of Heroes vad Operation Flashpoint är för Call of Duty.


Have a good time!

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 11:01
Permalänk
dotque
Medlem
❤
  • Medlem sedan: mar 2006
Offline
Skrivet av Blomman1337:

Gillar att spelet förbättrats på flera fronter men något som inte nämns är "skadesystemet". I ettan kan man springa rakt på ett MG-näste med en grupp soldater för att sedan dra sig tillbaka nästan utan skador.

Det går för många skott per "kill" i ettan, speciellt när man ser att kulorna träffar. Något som jag hoppas att dom förbättrar i tvåan.

Ser dock fram emot detta, men kanske måste testa Men of War nu när alla snackar om det.

Fast det där gör du ju inte med vilken trupp som helst och det hela handlar ju givetvis om balansering!


ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 13:08
Permalänk
Kuci
Medlem
❤
  • Medlem sedan: apr 2009
Offline
Skrivet av Brain:
Skrivet av Blomman1337:

Gillar att spelet förbättrats på flera fronter men något som inte nämns är "skadesystemet". I ettan kan man springa rakt på ett MG-näste med en grupp soldater för att sedan dra sig tillbaka nästan utan skador.

Det går för många skott per "kill" i ettan, speciellt när man ser att kulorna träffar. Något som jag hoppas att dom förbättrar i tvåan.

Ser dock fram emot detta, men kanske måste testa Men of War nu när alla snackar om det.

Men of War: Assault Squad är det du bör testa.
Kort förklarat är det Company of Heroes fast mycket mycket mer realistiskt, detaljerat och komplext (och därmed "högre" inlärningskurva) samt mindre arkadigt. Men of War är ungeför för Company of Heroes vad Operation Flashpoint är för Call of Duty.

Väldigt bra förklaring, har lirat samtliga spel och samtliga spel är extremt roliga i sp/coop (subjektivt ofc). MP i Assault var sådär men jag tror det är det bästa MP spelet utav dem alla.

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-11 14:14
Permalänk
Blomman1337
Medlem
❤
  • Medlem sedan: jun 2011
Offline
Skrivet av dotque:
Skrivet av Blomman1337:

Gillar att spelet förbättrats på flera fronter men något som inte nämns är "skadesystemet". I ettan kan man springa rakt på ett MG-näste med en grupp soldater för att sedan dra sig tillbaka nästan utan skador.

Det går för många skott per "kill" i ettan, speciellt när man ser att kulorna träffar. Något som jag hoppas att dom förbättrar i tvåan.

Ser dock fram emot detta, men kanske måste testa Men of War nu när alla snackar om det.

Fast det där gör du ju inte med vilken trupp som helst och det hela handlar ju givetvis om balansering!

Det handlar nog mer om att spelet anpassar sig till en svårighetsgrad som inte är svår överhuvudtaget. Det ska inte gå att göra med någon form av trupp oavsett om det användes skyddsvästar.

Mycket sådan som saknas i CoH, ett skadesystem som gör det möjligt att nedkämpa fienden på ett realistiskt sätt. Alla soldater träffar troligtvis inte varje skott men när det man faktiskt kan se träffar på marken omkring en soldat så borde åtminstonde ett skott träffa, särskilt när det pågått en längre period.


Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-12 00:42
Permalänk
Tarmböld
Medlem
❤
  • Medlem sedan: dec 2005
Offline
Skrivet av Brain:

"Truesight introduces something that we don't think has ever been done quite this way before... for RTS"... Greg Wilson har inte hört talas om Men of War?

Låter som om Relics Company of Heroes försöker göra en arkadversion av 1C Companys underbara alster. Det tror jag är positivt för serien, och kommersiellt kommer de att lyckas mycket bättre än Men of War.

Ja jag vet det där är så himla mycket BS. CoH har lånat saker av Men of war spelen. DIrect fire var en blek kopia av direct control. dom har flera features som kommer i CoH 2 som redan finns i Men of war spelen.
Och ändå så vågar dom insinuera att dom skulle vara först med true sight systemet.

Illa, Har lirat lite av alfan och kan bara säga en sak. Om du inte spelat Men of war spelen så kommer du att gilla det. Annars så tycker jag MoW AS gör saker mycket bättre trots att det har mycket buggar.

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-12 01:23
Permalänk
Skjuludde
Medlem
❤
  • Medlem sedan: nov 2010
Offline
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Blomman1337:

Gillar att spelet förbättrats på flera fronter men något som inte nämns är "skadesystemet". I ettan kan man springa rakt på ett MG-näste med en grupp soldater för att sedan dra sig tillbaka nästan utan skador.

Det går för många skott per "kill" i ettan, speciellt när man ser att kulorna träffar. Något som jag hoppas att dom förbättrar i tvåan.

Ser dock fram emot detta, men kanske måste testa Men of War nu när alla snackar om det.

Fast det där gör du ju inte med vilken trupp som helst och det hela handlar ju givetvis om balansering!

Det handlar nog mer om att spelet anpassar sig till en svårighetsgrad som inte är svår överhuvudtaget. Det ska inte gå att göra med någon form av trupp oavsett om det användes skyddsvästar.

Mycket sådan som saknas i CoH, ett skadesystem som gör det möjligt att nedkämpa fienden på ett realistiskt sätt. Alla soldater träffar troligtvis inte varje skott men när det man faktiskt kan se träffar på marken omkring en soldat så borde åtminstonde ett skott träffa, särskilt när det pågått en längre period.

Fast då letar du och baserar du spelet efter fel saker. Ettan är inte realistiskt och var aldrig tänkt till att vara det heller.
Om det är realism som skulle vara problemet så är mycket ur CoH kasst. Som t.ex att tanks måste stå 20 meter ifrån varandra för att träffa, att en Sherman kan ta emot ett tiger-tank skott från point blank range men fortfarande rulla etc. Listan kan göras lång.
Som tidigare påpekat är det ganska uppenbart balans som är boven i dramat. Men of War är en mycket bättre serie när det kommer till realism jämfört med CoH.
CoH har dock charm i mängder, iaf för mig. Det ligger där uppe med SC1 och WC2/3 när det gäller minnesvärda citat och musik.

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-12 11:08
Permalänk
Blomman1337
Medlem
❤
  • Medlem sedan: jun 2011
Offline
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Blomman1337:

Gillar att spelet förbättrats på flera fronter men något som inte nämns är "skadesystemet". I ettan kan man springa rakt på ett MG-näste med en grupp soldater för att sedan dra sig tillbaka nästan utan skador.

Det går för många skott per "kill" i ettan, speciellt när man ser att kulorna träffar. Något som jag hoppas att dom förbättrar i tvåan.

Ser dock fram emot detta, men kanske måste testa Men of War nu när alla snackar om det.

Fast det där gör du ju inte med vilken trupp som helst och det hela handlar ju givetvis om balansering!

Det handlar nog mer om att spelet anpassar sig till en svårighetsgrad som inte är svår överhuvudtaget. Det ska inte gå att göra med någon form av trupp oavsett om det användes skyddsvästar.

Mycket sådan som saknas i CoH, ett skadesystem som gör det möjligt att nedkämpa fienden på ett realistiskt sätt. Alla soldater träffar troligtvis inte varje skott men när det man faktiskt kan se träffar på marken omkring en soldat så borde åtminstonde ett skott träffa, särskilt när det pågått en längre period.

Fast då letar du och baserar du spelet efter fel saker. Ettan är inte realistiskt och var aldrig tänkt till att vara det heller.
Om det är realism som skulle vara problemet så är mycket ur CoH kasst. Som t.ex att tanks måste stå 20 meter ifrån varandra för att träffa, att en Sherman kan ta emot ett tiger-tank skott från point blank range men fortfarande rulla etc. Listan kan göras lång.
Som tidigare påpekat är det ganska uppenbart balans som är boven i dramat. Men of War är en mycket bättre serie när det kommer till realism jämfört med CoH.
CoH har dock charm i mängder, iaf för mig. Det ligger där uppe med SC1 och WC2/3 när det gäller minnesvärda citat och musik.

Förstår nog inte riktigt vad ni menar för balans. Spelet är inte realistiskt nej, men olika typer av eld bör ändå ha olika typer av inverkan på målen.

Har testat MoW AS och det passar mig bättre i vissa aspekter även om jag gillar CoH skarpt.


Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Anmäl Redigera Citera Svara
2012-12-12 16:37
Permalänk
dotque
Medlem
❤
  • Medlem sedan: mar 2006
Offline
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Blomman1337:

Gillar att spelet förbättrats på flera fronter men något som inte nämns är "skadesystemet". I ettan kan man springa rakt på ett MG-näste med en grupp soldater för att sedan dra sig tillbaka nästan utan skador.

Det går för många skott per "kill" i ettan, speciellt när man ser att kulorna träffar. Något som jag hoppas att dom förbättrar i tvåan.

Ser dock fram emot detta, men kanske måste testa Men of War nu när alla snackar om det.

Fast det där gör du ju inte med vilken trupp som helst och det hela handlar ju givetvis om balansering!

Det handlar nog mer om att spelet anpassar sig till en svårighetsgrad som inte är svår överhuvudtaget. Det ska inte gå att göra med någon form av trupp oavsett om det användes skyddsvästar.

Mycket sådan som saknas i CoH, ett skadesystem som gör det möjligt att nedkämpa fienden på ett realistiskt sätt. Alla soldater träffar troligtvis inte varje skott men när det man faktiskt kan se träffar på marken omkring en soldat så borde åtminstonde ett skott träffa, särskilt när det pågått en längre period.

Fast då letar du och baserar du spelet efter fel saker. Ettan är inte realistiskt och var aldrig tänkt till att vara det heller.
Om det är realism som skulle vara problemet så är mycket ur CoH kasst. Som t.ex att tanks måste stå 20 meter ifrån varandra för att träffa, att en Sherman kan ta emot ett tiger-tank skott från point blank range men fortfarande rulla etc. Listan kan göras lång.
Som tidigare påpekat är det ganska uppenbart balans som är boven i dramat. Men of War är en mycket bättre serie när det kommer till realism jämfört med CoH.
CoH har dock charm i mängder, iaf för mig. Det ligger där uppe med SC1 och WC2/3 när det gäller minnesvärda citat och musik.

Förstår nog inte riktigt vad ni menar för balans. Spelet är inte realistiskt nej, men olika typer av eld bör ändå ha olika typer av inverkan på målen.

Har testat MoW AS och det passar mig bättre i vissa aspekter även om jag gillar CoH skarpt.

Skulle det vara realistiskt skulle tyskarna vinna hela tiden!


ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Anmäl Redigera Citera Svara
1
Skriv svar
Heta nyheter

Aktuella nyhetsdiskussioner

  • Igår Anthem – första intrycket är positivt 82
  • 14 / 2 Quiz - Vad kan du om Super Mario? 49
  • 15 / 2 Nu tar vi banne mig Spelhelg! 46
  • 15 / 2 Att ta The Division 2 från Steam till Epic gjorde Ubisoft för Uplays skull 40
  • 14 / 2 Det händer! Zelda: Link's Awakening får remake i år till Switch 39
  • 15 / 2 Activision bekräftar att Destinys försäljning var en av orsakerna till brytet med Bungie 32
  • 16 / 2 Rage 2 visar upp sig i 9 minuter lång gameplay-video 31
  • 15 / 2 Stor fightingturnering avbröt Dead or Alive 6-stream – blev lite för närgånget 25
  • Idag Respawn har bannat 16 000 fuskare i Apex Legends 24
  • 14 / 2 The Outer Worlds – Obsidian snackar och visar strider i ny film 24
Nytt i forumet

Aktiva diskussionstrådar

Aktiva
  • Red Dead Redemption 2, Officiella speltråden – Allmän diskussion / Guide / Spelare / Frågor 2205
  • Välkomna till FZ:s Super Adventure Club 11
  • Paper Mario 7
  • Köp på en plattform borde ge tillgång 7
  • Senaste filmen du såg 232
  • Spoiler alert! Hur hanterar ni dessa fruktade, hemska spoilers? 30
  • Tipstråden för Astroneer 4
  • Svenska youtubers för barn 31
  • Bästa spelvapen - Magiska attacker/mentala förmågor 246
  • Forumlek - Spelrebus 352
Obesvarade
  • Svenska destiny 2 klanen Kafferast söker aktiva spelare! 0
  • Filmrecension: Draktränaren 3 0
  • Anthem chattgrupp för ps4 0
  • Anthem - Svensk allians 0
  • PS4, PSN - Familjehantering, barn, konton, begränsningar och möjligheter - kan någon förklara för mig? 0
  • Filmrecension: Alita: Battle Angel 0
  • Problem med ljud, ps4 0
  • Filmrecension: DET 0
  • Topplista 0
  • Mini NES 8 bit 0
Att synas på FZ

Är du medlem eller annonsör och har tips på kommersiella produkter eller kampanjer som kan tillföra FZ-communityt något bra och som uppskattas? Spana då in statistik och kontaktvägar här under.

Annonsinfo
Feedback

Tipsa oss som i FZ-crew om intressanta produkter, nyheter, spel vi borde testa eller lämna några rader feedback kring vad som helst öppet till communityt genom forumet.

  • Feedback-forum
Kontakta FZ-crew
RSS

Håll dig uppdaterad med senaste nytt från FZ.se.

  • Nyheter och artiklar
  • Forum
  • Om FZ.se
  • Teknisk info och cookies

Copyright © 1996—2019 Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.

Mobilversion