Ta med dig din musik i graven

Medlem
Ta med dig din musik i graven

Pause Ljud & Bild, en (duhh) ljud- och bildkedja släpper snart en ny produkt. Jag fick kolla en gång extra på datumet för att inte gå på ett förlegat Aprilskämt, men detta är tyvärr sanning. Produkten i fråga kallas CataCombo som är ett ljudsystem du bokstavligen talat ska ta med dig ner i graven. Det har plats för en person, och fungerar som en vanlig ljudanläggning på så sätt, inuti kistan. Men det är inte allt, för att du ska kunna höra på musiken från andra sidan behöver du såklart CataTomb, din egen gravsten och musikserver, som låter dig höra dina odödliga klassiker med hjälp av 4G och bland annat en Intel-processor. Detta styrs sedan av dina ännu inte avlidna vänner och anhöriga från systemet CataPlay, där de arrangerar din spellista (Highway to hell är obligatorisk) och gör ditt efterliv himmelskt eller helvetiskt. Detta (förhoppningsvis) välljudande systemet blir ditt för endast 23.500€ - den bästa dealen du kommer att göra i ditt liv?

Jag väntar på DLC:et CataStrof som visar texten, så är det blir lättare att sjunga med...

Desto trevligare är nyheten att Marshall Hanwell är på väg, ett ljudsystem som ser ut som en gitarrförstärkare. Perfekt för hemmarockaren som inte kan få nog av märket i fråga.

#blogg

Medlem
Ta med dig din musik i graven

Det värsta är att det finns personer som köper detta trams!

Om jag tex köpte detta så blir det bara en massa knackande i kistorna o skrik som "sänk för helvete jag sover"
Så jag hoppar detta exklusiva kitt


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Haha ordvitsen är lysande


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar