Battlefield: Bad Company 2
"jag har inget emot att det stapplar ut en brinnande fiende ur byggnaden varje gång, däremot blir jag glatt överraskad när jag tar olika vägar genom ett hus och min kamrat dyker upp och sticker kniven i en aggressiv oliktänkare båda gångerna. Den dynamiken gör att det inte känns lika stelt i andra avseenden, som när himlen öppnar sig och regnet börjar falla på samma plats, varje gång"
Err, på vilket sätt gör det spelet mer dynamiskt och bättre? Eller är det sarkasm jag skönjer?
Om något, gör det spelet om möjligt ännu mer linjärt (vilket inte nödvändigtvis är sämre iof).
Epic epic berättande
men om alla vet inte om systemet funkar på datorn så klicka på länken så får ni se om det är spelbart på eran PC
Epic epic berättande
men om alla vet inte om systemet funkar på datorn så klicka på länken så får ni se om det är spelbart på eran PC
Tack för länken! Jag passerade minimum, men kom inte upp till recommended. Men jag förbokade spelet så att jag får testa betan och se om det flyter på bra...
klart man införskaffar detta, frågan är bara till 360 eller PC?
förstår inte att man ens ställer den frågan :S
En annan fråga... Jag provade den där System Requirements Lab sidan, och jag tycks ha det som krävs för Recommended. Fast något är skumt med grafik kortet. Har någon en förklaring till detta?
EDIT: Jag har HD 4850. Ska vara HD 4870+. Även fast dess prestanda verkar passera gränsen så vill den ändå inte räknas med som Recommended. Funkar nog ändå antar jag...
Hur eller var får man en betanyckel till pc då?:P
Beställ spelet på webhallen.com eller game.se i sverige dvs butiker som deltar i beta testningen. Och kom nu inte med whine att man måste beställa, det är trots allt en beta och inget demo.
måste inte betala för det. finns sidor som ger ut nycklar.
Beställ spelet på webhallen.com eller game.se i sverige dvs butiker som deltar i beta testningen. Och kom nu inte med whine att man måste beställa, det är trots allt en beta och inget demo.
mm men om du vill ha en key garanterat så måste du beställa.
Man behöver inte betala direkt då man förbeställer och kan alltid avbeställa efter betan.