2012-12-12

Medlem
2012-12-12

Ett år sedan och nu skriver man i bloggen igen, har saknat det faktiskt! Hade det riktigt skoj när man låg på topp. Men sen fick den lida pga massa irl. Men men, så kan det vara! Men det är inte det jag är här för att skriva om, icke sa nicke!

2012-12-12! En dag som var precis som alla andra dagar och inte mycket hände under den dagen mer än att man jobbade. Så mycket "jippo" av att denna dag inte är som dom andra men det var den ju. Dåligt! Men nu får man vänta tills den 21 istället och se vad som händer då. Kanske Chuthulu kommer fram och gör ett mega party! Som ett super Mario party fast kul...

På tal om spel, spelade klart Mass Effect3 och då utan "Riddley scotts version" för jag ville se vad folk hade klagat om, och visst det var väl inte direkt epic ending. Men tyckte iaf att det var en fin avslutning om historien om Shepard. Sen fanns det visst massa olika slut också, som man fick fram om man varit polare med hela rymden och hans moster. Men jag tyckte jag fick ett bra slut, ett slut som man kunde tänka på lite och inte bara slänga handkontrollen och bara.. Nu ska jag spela ett nytt spel! yay!. Utan där så tog jag en konstpaus och tänkte på spelet.. min resa i 3 härliga spel. Jag är Shepard och detta är mitt favorit ställe på internet.

Det går bra för Mr. White & Jesse när det blir domedag

#blogg

Medlem
2012-12-12

Själv tror jag att 21 december är bara en millenniumskiftet(skrämselpropaganda) all over again.

Medlem

Saant.. Men man kan ju alltid hoppas :3

1
Skriv svar