WOW what a big camera!

Medlem
WOW what a big camera!

Haha... ja uttrycket säger väl allt.
Ett litet barn som helt spontant ser ut så här kan väl bara ha sett en skäggig man med en D800E och 24-70/2.8. En mäktig syn, jag vet!

Eller så såg hon senaste vrålåket som pryder mitt garage. En helt jäkla mäktig syn och än trevligare att åka på. Jag har kört till jobbet alla dagar denna veckan. Södra Sverige rules! Tack för plusgrader!

Honda Shadow V-Twin 750cc

GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!!!

#blogg

Medlem
WOW what a big camera!

Rolig bild!

Äntligen skaffat egen hoj?
Blir till att modifiera den till sommaren nu då?


signatur
Medlem

Njae... jag är barnvakt åt denna hojen också. Nu när jag står med garage så är jag extra intressant som motorcykelkompis

Men med lite tur kan det bli egen hoj... tror att denna kan komma att vara till salu inom kort. Ska bara bearbeta ägaren lite till

Efter ett ev köp så blir det absolut modifiering. Men den är redan rätt clean tycker jag. Den parkerades med bönpall och sissybar men det åkte bort på direkten. Kan ju inte åka omkring med extrasäte när jag inte har för avsikt att skjutsa någon på den!!

Medlem
Skrivet av manuelek:

Njae... jag är barnvakt åt denna hojen också. Nu när jag står med garage så är jag extra intressant som motorcykelkompis

Men med lite tur kan det bli egen hoj... tror att denna kan komma att vara till salu inom kort. Ska bara bearbeta ägaren lite till

Efter ett ev köp så blir det absolut modifiering. Men den är redan rätt clean tycker jag. Den parkerades med bönpall och sissybar men det åkte bort på direkten. Kan ju inte åka omkring med extrasäte när jag inte har för avsikt att skjutsa någon på den!!

Ah, okej, det fungerar ju det också

Ska också bli intressant ifall den blir din eller inte och hur den sen kommer att se ut till slut i så fall.


signatur
1
Skriv svar