Crysis 2 utspelar sig i New York
Crysis var riktigt kul tycker jag. Nu älskade ju jag djungel-miljön så tycker det är lite synd att de blir stad som så mycket annat.
Kul att se om motorn är så lovande som den verkar eller om det blir tydligt att konsolerna sätter begränsningarna. Sen hoppas jag fler utvecklarna börjar utnyttja motorn. Det är roligt att ha flera olika flexibla grafikmotorer på marknaden.
Att säga att Crysis är -11 i tråkighet och att man inte kan göra sämre spel är tyvärr uppenbart usla försök att hävda sig så där lite extra för att gå emot strömmen ... coolt, ascoolt verkligen.
Ok blir snart dags att uppgradera datorn då, hoppas det finns andra fiender än aliens tyckte det var betydligt roligare att panga koreaner
Knappast någon som kommer behöva uppgradera sin dator, med tanke på att det utvecklas till konsol också.
Kommer vara bättre grafik än Crysis Warhead, så om du redan har en dator som klarar det galant. Ja då behöver du inte uppgradera.
Nu kanske kidsen lär sig att Crysis inte var "det snyggaste spelet nånsin" utan "det sämst optimerade spelet nånsin". De kan knappast göra en tvåa som ser sämre ut än ettan men denna gång kommer det nästan garanterat att vara en konsollportning som kräver en tiondel av vad originalet gjorde.
Vad?? Det är det i särklass snyggaste spelet som har släppts hittils i alla fall.
Och ja, 2:an kommer att bli en nedtrappning grafiskt.