Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Den enda potentialen ligger ju i själva spelidén, som dom har stulit. Vilka värdelösa jävla nollor till utvecklare alltså...

Du är väl medveten om att alla spelar har med sig idéer från andra spel som finns? Allt bygger på något, då är alla spelskapare nollor då om vi ska gå efter din antydan på kopiering.
Kolla på bf3 t.e.x, dom har tdm där och det lika enkelt att låsa upp vapen, sikten m.m där som i ett annat spel, vad kan det heta nu?... Jo justja CoD. Dom ansåg idéen säkert var bra och valde att göra något liknande, för man kopierar inte saker från andra spel om man inte anser dom har något som verkar bra att ha med, sluta kalla spelskapare nollor bara för att du ska få lite respekt från ett annat håll med haters som hatar allt dom ser om dom inte är nöjd med minsta lilla sak.

Anser det är på tok för mycket drama gällande WarZ och DayZ vilket som är bra och inte och vilket man ska köpa för att inte vara en looser i andras ögon, alla tycker olika tur som fan. Ge fan i att gnälla om ni ändå inte spelar WarZ ni har ändå inget att säga när ni inte ens vet hälften av hur spelet är uppbyggt eller hur man spelar det, för både WarZ och DayZ är två skillda spel

Medlem

Att steam skulle ta bort spelet.. Called it first! xD

Medlem
Skrivet av ibib:

Tyvärr har WarZ blivit en shooter där man ska jaga andra spelare snarare än ett överlevnadsspel. Det finns inga incitament till samarbete.

Jag väntar på att de ska öppna PvE-servrar innan jag spelar igen.

Klart du kan samarbeta med vänner, hur tänker du? Hur samarbetar man i DayZ? Jo du är en grupp som hjälper till med saker, t.e.x ta ner bandits och hittar mat, vapen m.m. Du kan göra samma sak i WarZ

Youtuber
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:

tycker ens det ser bra ut, då är du dum i hela huvudet och du sjönk i mina ögon.

Spelet ser ju faktiskt ut och komma ifrån 2005, så nej, kan inte förstå att någon kan tycka att det ser bra ut.

Så spel måste se ut som typ bf 3 eller något annat lir som kommit för att det ska vara spelbart för dig? Även fast många spel nu har grafik som inte precis höjer ens ögonbryn.

Beror helt på vad det är för spel. Minecraft har sin stil, och det passar just den typen av spel. Miami Hotline kör sin grej och det passar pga att de verkar vara ute efter en retro-känsla. WarZ är ett modert FPS och jag förväntar mig grafik därefter.

signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:

tycker ens det ser bra ut, då är du dum i hela huvudet och du sjönk i mina ögon.

Spelet ser ju faktiskt ut och komma ifrån 2005, så nej, kan inte förstå att någon kan tycka att det ser bra ut.

Så spel måste se ut som typ bf 3 eller något annat lir som kommit för att det ska vara spelbart för dig? Även fast många spel nu har grafik som inte precis höjer ens ögonbryn.

Beror helt på vad det är för spel. Minecraft har sin stil, och det passar just den typen av spel. Miami Hotline kör sin grej och det passar pga att de verkar vara ute efter en retro-känsla. WarZ är ett modert FPS och jag förväntar mig grafik därefter.

Dock är inte grafiken allt, det är viktigare att det går att styra normalt och allt sådan. Grafiken är endast ett plus i kanten om det ser bra ut. För mig är det inte viktigt alls, kan vara därför jag hellre håller mig till dom flesta äldre lir typ ut från 99 och sådant samt quake 3. Hatar att dom flesta satsar mer på grafiken när dom gör ett spel än dom allra viktigaste sakerna. Men det beror på på att majoriteten fans gnäller halsen av sig ifall det inte finns snygga skuggor m.m att "masturbera" till.

Youtuber
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:

Dock är inte grafiken allt, det är viktigare att det går att styra normalt och allt sådan.

Men nu var det jag grafiken vi diskuterade, och WarZ är inte ens värt att kalla en bajskorv med guldpapper, då pappret runt om är vanligt toapapper...

signatur

YouTube:

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:

Dock är inte grafiken allt, det är viktigare att det går att styra normalt och allt sådan.

Men nu var det jag grafiken vi diskuterade, och WarZ är inte ens värt att kalla en bajskorv med guldpapper, då pappret runt om är vanligt toapapper...

Och jag märker att argumentera med dig är som att argumentera med en fem åring, bevisen finns på hur du skrev så jag behöver inte förklara.

Youtuber
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:

Och jag märker att argumentera med dig är som att argumentera med en fem åring, bevisen finns på hur du skrev så jag behöver inte förklara.

Med tanke på ditt sätt att bemöta saker med diverse härskartekniker så fann jag det lämpligt att sänka min egen nivå till din...

signatur

YouTube:

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:

Med tanke på ditt sätt att bemöta saker med diverse härskartekniker så fann jag det lämpligt att sänka min egen nivå till din...

Jag bemötte detta bra, jag sa endast att grafiken inte är allt men du tycker ju det, och jag har inte ens använt mig av någon härskarteknik, se där du argumenterar väldigt omoget så tänker inte ens fortsätta denna diskussion mer nu.

Youtuber
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:

Jag bemötte detta bra, jag sa endast att grafiken inte är allt men du tycker ju det, och jag har inte ens använt mig av någon härskarteknik, se där du argumenterar väldigt omoget så tänker inte ens fortsätta denna diskussion mer nu.

Under andra diskussioner så använder du dig t.ex av "Lilla vän", i denna så använder du "du argumenterar som en femåring" etc.

Skulle även vara intressant var under diskussionens gång jag sa att grafiken är allt?

signatur

YouTube:

Medlem
Skrivet av Jeehao:
Skrivet av limeduke:

En scam är vad det är. Har dom hållt på så länge som dom sagt? Aldrig i livet, ett tokmoddat War Inc är vad det är (som dom knåpat ihop på nån månad).

Jag vet att WarZ är ett mod till War Inc, Men är inte DayZ en mod till Arma2? ^^

Mycket som finns i WarZ är stora förbättringar till DayZ även fast det finns saker som måste fixas,

Ja, DayZ är en mod till Arma 2, men ingen har betalat för DayZ. Skillnaden är ju att War Z tar betalat för en mod.....

Medlem

Skönt att se en recensent som vågar skriva sanningen.

WarZ ÄR en scam. Det vet även dom sista fanboisen som ihärdigt klamrar sig fast.
Sanningen gör ont ibland.

Medlem
Skrivet av dafuq:

Stör mig på alla som säger att dayz är så sjukt mycket bättre när det inte är det.. Tänkte spela dayz med några vänner, var dock nästan omöjligt att hitta varandra. När vi väl hittar varandra är vi hungriga och törstiga, så vi springer runt letar efter mat(som nästan är omöjligt att hitta om ni är en grupp på 4 personer). Vi blir jagade av några zombies, klättrar upp på en stege och på en plattform högre upp och tror att vi är säkra.. nej för då buggar någon zombie upp och dödar oss.. Dayz har fullt med buggar fuckade zombies, hackers, Helt värdelös loot. Du måste hitta en jävla flaska innan du kan dricka vatten. Det är dåligt optimerat och kräver sjukt mycket av din dator. Sluta säg att dayz är bättre.. Det negativa med warz är att det är för lite zombies, det hade gjort att spelare var tvungna till att samarbeta. Men warz är helt okej. Det va inte dyrt häller. Köpte arma2 för att spela dayz, STORT MISSTAG

inte alls svårt o hitta mat och dricka i dayZ om man vet vart man ska leta. och zombies kan klättra i stegar btw
en viktig regel med day z är att ta lärdom av din död, man kan lixom inte leka adhd unge i ett survival spel.

signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av dafuq:

Stör mig på alla som säger att dayz är så sjukt mycket bättre när det inte är det.. Tänkte spela dayz med några vänner, var dock nästan omöjligt att hitta varandra. När vi väl hittar varandra är vi hungriga och törstiga, så vi springer runt letar efter mat(som nästan är omöjligt att hitta om ni är en grupp på 4 personer). Vi blir jagade av några zombies, klättrar upp på en stege och på en plattform högre upp och tror att vi är säkra.. nej för då buggar någon zombie upp och dödar oss.. Dayz har fullt med buggar fuckade zombies, hackers, Helt värdelös loot. Du måste hitta en jävla flaska innan du kan dricka vatten. Det är dåligt optimerat och kräver sjukt mycket av din dator. Sluta säg att dayz är bättre.. Det negativa med warz är att det är för lite zombies, det hade gjort att spelare var tvungna till att samarbeta. Men warz är helt okej. Det va inte dyrt häller. Köpte arma2 för att spela dayz, STORT MISSTAG

Nu känner jag att jag måste försvara dayz här eftersom spelet äger oehört mycket, Först och främst. Spelet är en mod på en militär simulator (behöver jag säga något mer?) och rocket har inte hunnit göra sitt egna spel ännu, vilket "warZ" har.
Såklart det ska vara svårt att hitta varandra när man varken har en karta eller en idé hur mappen är? Det är ju så obvious.. Själv har man spelet dayz i åratal så nu vet jag kartan utantill och kan veta direkt vart mina kompisar är.
Dayz har ingen tråkig shop utan i dayz hittar man saker på sina platser såsom mat i en affär och vapen i olika hus eller vid flygfältet m.m. Självklart är det buggar eftersom spelet fortfarande är i "alpha". Finns också olika maps på google som är riktigt enkla att förstå, som också markerar vart all loot finns så att hitta mat för 4 personer är riktigt simpelt. Tålamod är dock viktigt i detta spel som man märkar att du verkligen inte har. Köpte arma 2 för dayz, sedan hittade jag wasteland och nu spelar jag vanliga spelet för det är så jävla awesome. Jag är 100% nöjd med köpet och jag har fått så brutalt många stunder tillsammans med kompis från både sverige och random folk jag träffat och spelar med.
//doie

Medlem

Riktigt bra spel för att vara i beta.. Mycket kvar.. Många spelkvällar med polarna som varit riktigt awsome!! Bra skit dessutom gratis när det släpps så

Medlem
Skrivet av eCore:

Riktigt bra spel för att vara i beta.. Mycket kvar.. Många spelkvällar med polarna som varit riktigt awsome!! Bra skit dessutom gratis när det släpps så

Gratis när det släpps? Vart har du fått de ifrån...?

Youtuber
Skrivet av doie331:

Själv har man spelet dayz i åratal

Jasså? ;P Du menar inte Arma2 då?

signatur

YouTube:

Medlem

Underbart att skribenten vågar kritisera!!!

Men vad är det för brutna löften från utvecklaren alla snackar om?

signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Underbart att skribenten vågar kritisera!!!

Men vad är det för brutna löften från utvecklaren alla snackar om?

Ja vad är de brutna löftena?

Medlem

Jag har inte provat själv, men har följt reddit trådar och liknande och jag måste säga att det liknar en scam väldigt mycket. De började med att kopiera sitt licensavtal från LoL har jag för mig. Sedan ändrade de avtalet till att man inte fick begära pengarna tillbaka, något som såklart inte gäller i de flesta länder då ett avtal aldrig kan gå före lagen om returrätt osv.

Sedan tog de bort inlägg och bannade folk för att de klagade eller berätta om hur man kan få returer i forum. De bannade även spelare som köpt spelet utan anledning, enligt dem iallafall. De hotade med stämning när folk lade upp video på youtube som berätta hur man får en retur. Det har varit alldeles för mycket negativt från deras sida för att kunna räknas som klantighet eller okunskap.

Det verkar tyvärr som att de vill att folk ska köpa spelet och sedan när de inser att det inte är allt som utvecklarna säger ska de inte få returnera det. Att Steam tog bort det från försäljning och erbjöd alla pengarna tillbaka tycker jag säger allt. Senast jag hörde har de tom slutat svara när folk försöker få en retur. Flera som laddat upp chatdumpar där efter att kunden bett om en retur så "lägger de på".

Tråkigt, men vill man ha ett sådant här spel så lägg pengarna på DayZ, jag har inte testat det heller men det verkar mycket mer seriöst från utvecklarnas sida.

Medlem

Idén verkar bra, Zombie MMO, jaga vilda djur å grejjer, överleva, inte veta var man är. Synd att ingen riktig utvecklare kan göra ett riktigt spel av det istället, kanske är det någon som håller på redan.

Geeks Gaming

Struntar i vad folk tycker...
men jag gillar de... kom igen 100 spänn kosta de.... och med 4-5 vänner så är spelet jävligt roligt.
Ja det är inte världens bästa spel... men det finns fan värre.

Medlem

Sergey Titov gjorde detta spelet innan War Z:

http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Rigs:_Over_the_Road_Racing

Sergey Titov är inte känd för att göra bra spel.

Medlem
Skrivet av limeduke:

Ja, DayZ är en mod till Arma 2, men ingen har betalat för DayZ. Skillnaden är ju att War Z tar betalat för en mod.....

Oh det är här som så många nissar har fel, ''Arma2 Combined Operations'' som man måste ha för DayZ kostar normalt 163kr på steam ''fast nu har dom rea så det kostar ungefär mycket som WarZ i julhelgen''
WarZ kostar runt 97kr eller något sånt lite beroende på hur dollarn ändras. Men har man inte ''Arma2 Comnined Operations'' redan så får man normalt punga ut mer för DayZ än WarZ om man inte hittar någon mysko hemsida som fortfarande säljer ''Arma2 Combined operations'' och har ett billigt pris..

Båda spelen är Moddar och Båda moddarna kostar pengar om man som sagt inte redan äger ''Arma2 Combined Operations'' WarZ flyter bättre än DayZ och jag tror att DayZ skaparna måste ändra ALLT i spelet för att det ska flyta lika bra som WarZ när det gäller animationerna. Det finns saker som DayZ gör så mycket bättre än WarZ men i slutändan så väger fördelarna för båda spelen ut varandra..

DayZ tänkte ju också sälja sin mod när det kom till standalone stadiet och jag tror inte att dom skulle sålt sitt spel så mycket billigare än 100kr. WarZ gjorde en standalone mod till ''War Inc'' före DayZ gjorde en standalone mod till Arma2 Combined Operations.

Medlem
Skrivet av Securion:

Skönt att se en recensent som vågar skriva sanningen.

WarZ ÄR en scam. Det vet även dom sista fanboisen som ihärdigt klamrar sig fast.
Sanningen gör ont ibland.

Så ett spel som fungerar nästan felfritt är en scam? När jag väl såg WarZ på youtube då alla pratade skit om det så tyckte även jag att det såg ut som skit, Sedan köpte jag spelet och nu tycker jag att det är bättre än DayZ på många delar även fast det är mycket som är taget från War Inc ''vilket jag störde mig på innan jag köpte spelet'', Jag tror att dom flesta som kollar på spelet ser det som ett 400kronors spel, Det kostar knappt 100kr.. En grogg på krogen kostar mer än vad detta spel gör! Man gör slut med hundralappar på saker hela tiden,

Jag gillar DayZ och WarZ för vad spelen är och folk som säger att DayZ är såååååå mycket bättre kanske borde träna lite på att inte bli lättmanipulerade. Ja vissa som arbetar med WarZ har gjort bort sig totalt men jag tror inte att alla som jobbar med spelet står bakom detta dåliga bemötande som många kunder har fått.

Att du kallar andra fanbois bevisar nästan att du är en DayZ fanboi vilket är ganska tragiskt för jag tycker att man ska vara neutral till spel och spela det man vill utan att spotta och fräsa åt företag som vill göra ett liknande spel som någon annan, DayZ är ett bra spel på sitt sätt, WarZ är bra på sitt sätt.

Medlem
Skrivet av Jeehao:
Skrivet av limeduke:

Oh det är här som så många nissar har fel, ''Arma2 Combined Operations'' som man måste ha för DayZ kostar normalt 163kr på steam ''fast nu har dom rea så det kostar ungefär mycket som WarZ i julhelgen''
WarZ kostar runt 97kr eller något sånt lite beroende på hur dollarn ändras. Men har man inte ''Arma2 Comnined Operations'' redan så får man normalt punga ut mer för DayZ än WarZ om man inte hittar någon mysko hemsida som fortfarande säljer ''Arma2 Combined operations'' och har ett billigt pris..

Båda spelen är Moddar och Båda moddarna kostar pengar om man som sagt inte redan äger ''Arma2 Combined Operations'' WarZ flyter bättre än DayZ och jag tror att DayZ skaparna måste ändra ALLT i spelet för att det ska flyta lika bra som WarZ när det gäller animationerna. Det finns saker som DayZ gör så mycket bättre än WarZ men i slutändan så väger fördelarna för båda spelen ut varandra..

DayZ tänkte ju också sälja sin mod när det kom till standalone stadiet och jag tror inte att dom skulle sålt sitt spel så mycket billigare än 100kr. WarZ gjorde en standalone mod till ''War Inc'' före DayZ gjorde en standalone mod till Arma2 Combined Operations.

Men snälla nån, de är väl snarare du som är en nissen som har helt fel, man lär köpa Arma 2 Combined Operations, JA, men det är ett bra spel för sig, men man betalar INGET, absolut INGET för modden.

Om man kör på din logik så får man TRE spel i ett? (Arma 2, Arma 2: Operation Arrowhead och sen DayZ), oj, det var dyrt det...

Medlem
Skrivet av limeduke:

Men snälla nån, de är väl snarare du som är en nissen som har helt fel, man lär köpa Arma 2 Combined Operations, JA, men det är ett bra spel för sig, men man betalar INGET, absolut INGET för modden.

Om man kör på din logik så får man TRE spel i ett? (Arma 2, Arma 2: Operation Arrowhead och sen DayZ), oj, det var dyrt det...

Jag kollade fel på Steam, Arma2 CO kostar 25 EURO vilket motsvarar 215kr,
Men det kostar 129kr just nu då det är 40% rea.

''Arma2 Combined Operations'' kostar fortfarande mer än vad WarZ gör, Du köper hellre 2 spel som du antagligen inte ens var ute efter för 107kr styck istället för att köpa ett direkt spel för 97kr?Hur du än vrider och vänder på det så kostar det mer att spela DayZ om du bara är ute efter zombie modden..

Jag säger inte på något sätt till någon vad dom ska göra så vad gör det att jag har rätt?

Jag har själv spelat Arma2 och nej det var ingenting som jag direkt fastnade för så nu har jag två spel som bara ligger och skräpar på steam. DayZ gillade jag och det var det spelet som jag köpte arma2 för, Innan DayZ släpptes så var arma 2 dött, Sedan när DayZ kom så ville alla ha ''Arma2 combined operations'' man kan ju nästan gissa på att nästan ingen ville spela Arma2 ^^

Som jag också nämde så var det även på tal om att DayZ standalone skulle kosta pengar.

Medlem
Skrivet av Jeehao:
Skrivet av limeduke:

Jag kollade fel på Steam, Arma2 CO kostar 25 EURO vilket motsvarar 215kr,
Men det kostar 129kr just nu då det är 40% rea.

''Arma2 Combined Operations'' kostar fortfarande mer än vad WarZ gör, Du köper hellre 2 spel som du antagligen inte ens var ute efter för 107kr styck istället för att köpa ett direkt spel för 97kr?Hur du än vrider och vänder på det så kostar det mer att spela DayZ om du bara är ute efter zombie modden..

Jag säger inte på något sätt till någon vad dom ska göra så vad gör det att jag har rätt?

Jag har själv spelat Arma2 och nej det var ingenting som jag direkt fastnade för så nu har jag två spel som bara ligger och skräpar på steam. DayZ gillade jag och det var det spelet som jag köpte arma2 för, Innan DayZ släpptes så var arma 2 dött, Sedan när DayZ kom så ville alla ha ''Arma2 combined operations'' man kan ju nästan gissa på att nästan ingen ville spela Arma2 ^^

Som jag också nämde så var det även på tal om att DayZ standalone skulle kosta pengar.

Vi låter detta vara för nu, för vi har båda åsikter om saken och vi har båda rätt om olika saker.

Om vi återkommer till själva spelet så var allt en grymt bra idé, men allt sköttes så dåligt rent företagsmässigt. Det började med att säga att spelet varit i utveckling långt innan DayZ (inga bevis dock) men låt oss ändå hålla med om att det är lite konstigt att när DayZ blir populärt så uppstår det ett helt nytt företag med ett spel vars namn heter The War Z, du förstår vad jag menar?

Det skulle bli ett MMO med quests där man låser upp områden osv, men nåt sånt blev det inte utan det blev en kopia av DayZ med bättre inventory.

Detta är ju bara några grejer som man stör sig på nu. Spelet kunde blivit så mycket bättre om de hade vart mer ärliga. Kolla på facebook eller forum, jag är då inte den enda som anser att det kunde ha skötts bättre och mer proffsigare.

Medlem
Skrivet av Jeehao:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Den enda potentialen ligger ju i själva spelidén, som dom har stulit. Vilka värdelösa jävla nollor till utvecklare alltså...

Så du tycker att alla som gör ett spel med liknande tema som ett spel innan hade så är utvecklarna nollor? Spelföretag kopierar varandra hela tiden, WarZ animationer flyter mycket bättre än DayZ så någonting måste dom ju gjort bra, Att man jämför spel med varandra är ju bra barnsligt ändå?

Dom är värdelösa nollor eftersom dom har tagit en idé och stulit den rakt av, dom har tillochmed plagierat namnet, dom har ljugit om innehållet och dom har gjort ett dåligt jobb rakt av...

Detta är mycket mycket mer stöld än tex vad alla moderna krigs fps gör när dom försöker härma CoD osv, detta är för mycket. När jag först hörde talas om WarZ trodde jag att det var killarna bakom DayZ som hade fått pengar till ett fristående spel.

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Buramba:

Den videon som fanns med visar upp att spelet verkar väldigt nice!

Synd att det som var på videon inte finns ingame.
T.ex det huset på natten har inga lampor, det är kolsvart. Man kan heller inte lägga ut lampor utan det är flares + chemlights som gäller, och dom håller inte vidare länge heller.
Man kan inte lägga upp sandbag-barricades. Dom som fanns vid ingången finns inte längre. Trä plankor kan man lägga upp samt taggtråd, båda är rätt så useless. Man kan enkelt skuta sönder träväggen och taggtråden skadar dig inte så du kan bara hoppa över den.

Så mycket potential, så dåligt utfört =/
Får la hoppas på dayZ standalone eller Dead matter

Sandbags kan du visst lägga upp, vart har du fått det ifrån att man inte ska kunna? Går man in i global inventory så har du kanske ca 4 såna att sätta upp där inne.
Sedan även om dom är fittor mot sina kunde genom att kalla dom faggots m.m som är jävligt onödigt av dom så tror jag det kommer bli bättre med tiden.
Har inget emot att FZ recenserar spelet, men det känns lite som att dom tycker att man inte alls ska köpa det, dock skriver dom inte som många här gör.
Andra människor skriver i princip (Tycker du om spelet eller tycker ens det ser bra ut, då är du dum i hela huvudet och du sjönk i mina ögon. Köper du det ens tänker jag så ut dina tänder). Okej dom skriver i helt så men det är nästan så att dom skulle kunna dra med såna kommentarer och hot. Sen om man skulle kanske dumförklara dayz så får man världens skit på sig för det går inte och accepteras inte. Dock har jag inte sagt något illa om DayZ förutom att jag tycker det är smått långtråkigt men spelar det ändå för det har sina stunder.

Menar du att det är synd att folk och recensenter dissar warz? Det är nedtaget från steam, så jäkla pinsamt var det. Säg vad du vill, men hårdare kritik får man leta efter. Det är svårt att säga att det är ett bra spel i det läget:)

123
Skriv svar