God jul kamrater!

Medlem
God jul kamrater!

Skinkan är i ugnen, spjällen i marinad och köttfärsen har lagts på tining för att omvandlas till köttbullar inför morgondagens klassiska julmiddag.

Och i och med detta så passar jag på att önska er alla en fantastiskt god jul! Ät gott, spendera inte för mycket på steamrean och dansa ett extra varv runt granen.

God jul och gott nytt år!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Skinkan är i ugnen, spjällen i marinad och köttfärsen har lagts på tining för att omvandlas till köttbullar inför morgondagens klassiska julmiddag.

En seriös kille, det gillar jag. Har man inte hemlagade köttbullar så är det ingen riktig jul!


signatur

Burn in the light.

Detsamma, om ni har lust att chatta så finns vi på:

http://zippychat.com/room/yhdkh

- någon timme till

God jul!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nu är det bara att hoppas på att tomten kommer med många paket i form av spelfodral och att 2013 blir ett grymt spelår.

God Jul och Gott Nytt År!!


signatur

/XssariaR

Min "Mise en place" för imorgon är klar, allt skiner rent, och granen tindrar mer än ett förälskat pars ögon.
Denna kalla Julmust på glasflaska är välförtjänt.

Till er alla som besöker eller kallar FZ.se för sitt hem, och även till alla dem som inte gör det.
Trevlig helg, god jul, gott nytt år. Hoppas på ett bra 2013.

Skål! på er :heart:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

God Jul på er alla
Hoppas ni får de underbar julafton och hoppas ni får de ni har önskat er.
Sj har jag önskat mig en PALL fullt med Spel utgåvor/edition/???/va nu dom heter

GOD JUL GAMERS!!!


signatur

How you doin?!

Medlem

Blev just klar med min Janssons Frestelse, kunde inte motstå att provsmaka lite och det blev nog den bästa jag gjort. Jag har inte haft så mycket julkänsla än, men nu spred det sig genom lägenheten (troligen tillsammans med doften från ugnen) och bättre blir det kanske sedan när man har fått upp granen.

God Jul allesammans


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Rödbetssallad, Prinskorv, köttbullar, revbensspjäll, Janssons frestelse, sill, och lite annat smått och gott. Mumma! God jul på er!

Medlem

Bästa med detta julen för mig är att jag firar med föräldrar som jag har inte träffat på lite mer 1 år nu


signatur

How you doin?!

Skägg.
10 Chambers

God Jul fellows!

Fudge kokad, skinka honungsgriljerad, Jöback skrålar tyvärr ur högtalarna och ett par paket till. Sen är det bara att ansa skägget och gå och lägga sig.

Vi ses i mellandagarna, redaktören lurar alltid i skuggorna!


signatur
Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av WildThing:

Skinkan är i ugnen, spjällen i marinad och köttfärsen har lagts på tining för att omvandlas till köttbullar inför morgondagens klassiska julmiddag.

En seriös kille, det gillar jag. Har man inte hemlagade köttbullar så är det ingen riktig jul!

Klart! Ska det göras ska det göras riktigt!

Skrivet av walter_iego:

Detsamma, om ni har lust att chatta så finns vi på:

http://zippychat.com/room/yhdkh

- någon timme till

God jul!

Missade partyt precis, men ni får ha en go jul ändå!


signatur

Videomupp

Medlem

Snaaaart så kommer Tomten till oss.
Snaaaart så kommer Tomten till oss.
Snart så kommer Tomten (paus) till oss.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

God Jul !

Världens bästa spelzite ^_^

Skribent
Medlem

Önskar er alla en riktigt God Jul!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

God jul, folket!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det är nu man ska säga GOD JUL och GE MIG ERA PRESENTER
nä fan bara GOD JUL på er alla game geekers


signatur

How you doin?!

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

En god Gamers Jul till er alla.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

1
Skriv svar