Film – Moddare håller liv i GTA IV

Medlem

Körde 2.1 nu, men gilla inte den alls. När det var natt såg man typ inget, riktigt mörkt och på dagen så var det väldigt ljust. Sen lagga det en del vilket jag avskyr. Nä jag uppdatera till senaste version och öka saturation och kör på max inställningar, funkar fin fint nu

Medlem

ser ut att behöva jobba lite på fysiken, aldrig sett en enzo gunga så=)


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Varför skriver ni och många andra om att PC versionen kanske inte kommer? Har jag missat något? Har Rockstar sagt något som tyder på att det inte ska komma?

Jag har inte läst något sådant. Det är precis som vanligt vad jag vet. Rockstar släpper det till konsoll, säger inget om PC versionen och ca sex månader senare kommer det till PC.

Medlem
Medlem

Intervallträning!?

Medlem

såg sjuk värklgit utt i mina ögon och hur jag se rpå värden, specilt när solen inte var frame så det ta me fan som värkligehten ut.. sjukt

Medlem
Skrivet av Syahin:

Jag håller med dig helt eller så har jag dålig syn för hör galet mycket klagande här. Det är ett av det mest realistiska jag personligen sett när de kommer till spel.

Medlem
Skrivet av Woffen:

Klart vi kommer att få GTA 5, annars är de bra dumma i huvudet.

ett GTA 5 PC existerar, men om det släpps är ännu oklart.

Medlem

GTA 4 är ett extremt grymt spel och det är det som håller det vid liv.


signatur

Specs: PS5

Medlem

Att säga att denna modden är verklighetstrogen och vacker är som att säga att konstgräs är bättre än riktigt gräs.
Finns ingen naturlig känsla någonstans.

Denna modden är som att lira tvn på max i sharpness och color, man får brända ögon och mår illa...när han drar runt med helikoptern i jämförelsen så ser det ut som han är ute i sim city och flyger...gta iv ska vara ett dystert spel, men med denna sim city grafik ser det bara ut som ett vice city på steroider, vilket det ju inte är...

12
Skriv svar