Prylsamlarhelg i Borderlands 2

Robot
Prylsamlarhelg i Borderlands 2

För att förbereda inför det stundande DLC-släppet erbjuder Gearbox möjlighet att samla på sig unika vapen och prylar under helgen. Nästa pryletapp påbörjas om en halvtimme.

#borderlands-2, #gearbox-software


Medlem
Prylsamlarhelg i Borderlands 2

Today's forecast? EXPLOSIONS! Keep an eye out for powerful grenade mods -- we hear they're rather abundant today. To join in the fun, simply boot up Borderlands 2 while connected to the internet and start looting before the supply runs dry on Sunday, January 13 at 10:55AM CST / 4:55PM GMT

Medlem

Har testat en del..

Igår stod hagelbrakare på menyn, idag hamb...ndgranater..
Visst släpps det mer av respektive grej, men det höjer inte upp spelet något vidare ändå.

Borderlands 2 saknar endgame och dom kunde ha löst (Nåja..) det med en så simpel grej som att låta oss göra om avklarade uppdrag igen.
Finns många mission rewards som man skulle vilja ha i lvl 50 version.

Men så va det ju det där med utrymme också, ja..

Medlem

Ja, efter att man spelat igenom true vaulthunter (som var för lätt imo) så finns det inte så mycket att göra, köpte captain Scarlett men blev sjukt besviken för det var också alldeles för enkelt! Tyvärr kan inte två sjukt svåra bossar hålla uppe hela spelet, i alla fall inte enligt mig.

Ska tilläggas att jag spelat Borderlands 2 i 80+ timmar och jag är inte på något sätt besviken med längden. Nu för tiden när spel är BETYDLIGT kortare än förut så är det alltid skoj med något man kan spela länge.

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Har testat en del..

Igår stod hagelbrakare på menyn, idag hamb...ndgranater..
Visst släpps det mer av respektive grej, men det höjer inte upp spelet något vidare ändå.

Borderlands 2 saknar endgame och dom kunde ha löst (Nåja..) det med en så simpel grej som att låta oss göra om avklarade uppdrag igen.
Finns många mission rewards som man skulle vilja ha i lvl 50 version.

Men så va det ju det där med utrymme också, ja..

Uhm, känns som att du inte känner till playthrough 2.5. Dvs om man i playthrough 2 (true vault hunter mode) bara kör story missions så boostas alla sidequests, fiender och rewards till lvl 50 efter att man har klarat alla storyquests (dödat the warrior).

Älskar Borderlands 2 <3, har väl en 200 timmar spelat snart. Helt klart GOTY 2012 för mig.

Medlem
Skrivet av Cirdane:
Skrivet av Harry Coma:

Har testat en del..

Igår stod hagelbrakare på menyn, idag hamb...ndgranater..
Visst släpps det mer av respektive grej, men det höjer inte upp spelet något vidare ändå.

Borderlands 2 saknar endgame och dom kunde ha löst (Nåja..) det med en så simpel grej som att låta oss göra om avklarade uppdrag igen.
Finns många mission rewards som man skulle vilja ha i lvl 50 version.

Men så va det ju det där med utrymme också, ja..

Uhm, känns som att du inte känner till playthrough 2.5. Dvs om man i playthrough 2 (true vault hunter mode) bara kör story missions så boostas alla sidequests, fiender och rewards till lvl 50 efter att man har klarat alla storyquests (dödat the warrior).

Älskar Borderlands 2 &lt;3, har väl en 200 timmar spelat snart. Helt klart GOTY 2012 för mig.

Tack, men jag vet om det..
Vad jag menade är att man efter pt 2.5 kunde välja ett uppdrag ur listan och köra om det..

Själv har jag över 400 timmar i spelet, så det är inte att jag inte tycker om det, snarare tvärt om..

Bara önskar att det fanns lite mer att göra än att nöta bossar..

Medlem

Hoppas på smgs eller sniper härnäst. Dvs om ca 2 timmar.

Medlem

Jupps, hade ju inte varit fel med lite högre chans att få Cobran..

Medlem

If you've been looking for a new sniper rifle, today's your day: a fresh supply of powerful sniper rifles is appearing throughout Pandora! To join in the fun, simply boot up Borderlands 2 while connected to the internet and start looting before the supply returns to normal on Monday, January 14 at 10:55AM CST / 4:55PM GMT

1
Skriv svar