Ursprungliga Devil May Cry-skaparen gillar rebooten

Robot
Ursprungliga Devil May Cry-skaparen gillar rebooten

"Jag hoppas verkligen att folk tycker om den", twittrar Hideki Kamiya.

#devil-may-cry, #ninja-theory


Medlem
Ursprungliga Devil May Cry-skaparen gillar rebooten

Det är soft Han hade ju ganska negativa saker att säga om vad de gjort med designen och serien. Stiligt att medge att han hade fel.

Medlem

Huh! Var det inte han som sa något i stil med "det är som att se en annan person med sin flickvän" angående att Capcom numera äger DMC etc? Var i något LEVEL-nummer, orkar inte leta upp det för alla mina tidningar bara ligger i en stor hög numera.

Medlem

Rätta mig om jag har fel, men är det inte vanligt med kohandel i sådana här kretsar? Istället för att båda hackar ner på varandra, så ger man varandra istället blygsam PR. Win-win-situation.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag menar det Det har nog lite med professionalitet och göra.

Jag som undersköterska säger ju aldrig t.ex. rakt ut i officiella sammanhang att en kollega "suger" även fast man kanske tycker denne är sämst på alla vis. Man stryker alltid medhårs för att hålla de vakande ögonen nöjda och glada ^^

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Rätta mig om jag har fel, men är det inte vanligt med kohandel i sådana här kretsar? Istället för att båda hackar ner på varandra, så ger man varandra istället blygsam PR. Win-win-situation.

Precis vad jag tror det handlar om.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Kamiya har väl ingenting att göra med MGR, vilket gör att Ninja Theory framstår som baka gaijins.

“Hey everyone, I said 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 times that I have nothing to do with Metal Gear Rising.”

1
Skriv svar