Splinter Cell: Blacklist bjuder på icke-smygande försening

Robot
Splinter Cell: Blacklist bjuder på icke-smygande försening

Sen vår? Icke! Tidig sommar? Icke! Sommar? Jepp!

#tom-clancys-splinter-cell-blacklist


Medlem
Splinter Cell: Blacklist bjuder på icke-smygande försening

Skön trailer! Gav lite nostalgikänsla. Lite spöregn och tortyr som från Chaos Theory. Stor båt som i Double Agent. Och de där politikintrigerna som ingen bryr sig om men av någon anledning är obligatoriskt =P

Jag längtar! Märkligt nog är det coop-sektionen som lockar hårdare än kampanjen nu när man fått se hur bra de lyckades med det i Conviction. Jo så är det ju Pandora Tomorrows härliga PvP som återvänder!

Åh nu har jag hypa't mig själv igen GAH!

Medlem

Det ser ju bättre ut än Conviction iallafall. Känns som att man börjar hitta tillbaka till rötterna av serien igen, MEN... att Michael Ironside inte gör rösten till Sam Fisher är en jävla skandal och kan nog få mig att för första gången avstå från att köpa ett Splinter Cell-spel.

Det är löjligt, jag vet, men jag kommer förmodligen facepalma varje gång Sam Fisher snackar och så många gånger vill jag inte slå mig själv i ansiktet.

Verkar som det blir en blandning av gamla Splinter Cell och Conviction


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av Eschricht:

Det ser ju bättre ut än Conviction iallafall. Känns som att man börjar hitta tillbaka till rötterna av serien igen, MEN... att Michael Ironside inte gör rösten till Sam Fisher är en jävla skandal och kan nog få mig att för första gången avstå från att köpa ett Splinter Cell-spel.

Det är löjligt, jag vet, men jag kommer förmodligen facepalma varje gång Sam Fisher snackar och så många gånger vill jag inte slå mig själv i ansiktet.

Nu gillar jag visserligen Michael Ironside och tycker att han passar väldigt bra som fisher. Fast att inte köpa ett spel för att man har bytt röstskådespelare för sam är lite överdrivet.

Själv hade jag visserligen hoppats att man gjort att fisher är bossen för fourth echelon och att man själv styr någon ny.

jaja, drömma kan man

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag stör mig inte lika mycket på att man bytt ut Ironside som jag stör mig på att den nye låter så väldigt mycket yngre. Vad är poängen med det? Jag inser att de ville ha en skådis som klarade av mer krävande motion capture-inspelningar, och därför gick med en yngre, vältränad snubbe, men vad i hela friden är det som hindrar dem från att ha en skådis som gör motion capture, och en annan som spelar in rösten?

Enlighten me.

Medlem

Kändes lite som Chaos Theory från 0:39 - 1:07


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Eschricht:

Det ser ju bättre ut än Conviction iallafall. Känns som att man börjar hitta tillbaka till rötterna av serien igen, MEN... att Michael Ironside inte gör rösten till Sam Fisher är en jävla skandal och kan nog få mig att för första gången avstå från att köpa ett Splinter Cell-spel.

Det är löjligt, jag vet, men jag kommer förmodligen facepalma varje gång Sam Fisher snackar och så många gånger vill jag inte slå mig själv i ansiktet.

Nu gillar jag visserligen Michael Ironside och tycker att han passar väldigt bra som fisher. Fast att inte köpa ett spel för att man har bytt röstskådespelare för sam är lite överdrivet.

Själv hade jag visserligen hoppats att man gjort att fisher är bossen för fourth echelon och att man själv styr någon ny.

jaja, drömma kan man

Ja, jag håller med dig, det är överdrivet. Men de två senaste spelen i serien har varit skit i jämförelse med de tre första och nu väljer man en skådis som inte ens i närheten påminner om Ironsides röst. Det känns som att Ubisoft har tappat greppet om denna spelserie.

Jag håller med om att det hade varit bättre om dom hade introducerat en helt ny karaktär istället. Sam Fisher började ju bli till åren ändå. Han hade fortfarande kunnat vara med i spelet på något vis, men inte ute i fältet kanske.

Om spelet blir omtyckt och får bra recensioner så kan jag tänka mig att köpa det i någon rea-box, men inte vid release.

Medlem

Det jag stör mig på som de flesta ovanför mig nu säger att dem kör med Sam fisher MEN en annan röst. Det kommer inte bli samma känsla med att höra en ny röst till Sam Fisher. Och bara jag som tyckte han såg ut som att han har krympt lite? Tyckte han hade lite mer muskler o bättre kroppsbyggnad i Conviction.

O hade inte Ironside nå cancer vilket gör att han inte orkade vara röstskådis? Ubisoft kunde gjort om detta syftar nu mera på eftersom Ironside inte gör rösten utan nån ungskådespelare så kan dem göra om huvudkaraktären med nytt namn och ny agent till nya rösten.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Jag stör mig inte lika mycket på att man bytt ut Ironside som jag stör mig på att den nye låter så väldigt mycket yngre. Vad är poängen med det? Jag inser att de ville ha en skådis som klarade av mer krävande motion capture-inspelningar, och därför gick med en yngre, vältränad snubbe, men vad i hela friden är det som hindrar dem från att ha en skådis som gör motion capture, och en annan som spelar in rösten?

Enlighten me.

Pengar, pengar och återigen pengar.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar