Jay Wilson lämnar Diablo III-teamet

Inaktiv
Skrivet av toast:

Ja men även det känns lite orimligt, det har legat 1 ungefär sen tre månader innan det släpptes till nu och det ska väll omräknas för varje månad, men iofs, kanske nån djupt insyltad i hur det funkar

Ja, vore intressant att veta varför D3 ligger i topp hela tiden när det är så kritiserat.

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av toast:
Skrivet av Fisse:

Man blir tjock genom att införa mer engeri än man gör av med. Inget annat. Genom att äta bättre och röra på sig slipper man det problemet. Kan man inte sköta sin egna kropp tycker >jag< man är dum i huvudet. Har man överviktiga barn är det föräldrarnas fel.

Jag kanske är ful i vissas ögon. Just den biten är subjektiv och kan inte göras så mycket åt. Jag tycker mest han ser rolig ut för att han saknar en hals. Själv har jag alltid och kommer fortsätta sköta min kropp iaf

Har iaf en snygg partner så någon tyckte iaf jag var attraktiv

PS. För övrigt ser han ut som en vit Fat Professor (Eddie Murphy) hur fan kan man inte tycka det är hilarious?

Du har rätt dålig koll för att vara 30bast, Finns folk som är "stora" men som tränar som satan utan att bli märkbart mindre, finns oxå de som min bror som är smala som stickor trots att de smäller i sig pizza och sitter framför datorn 24/7. Man har annorlunda ämnesomsättning! Samt att generellt är det som du säger, förbränn mer energi än du sätter i dig,

Men att dra alla över en kam och se all så svart & vitt som du, det är bara fel.. kanske det är du som är dum i huvudet? verkar så, och att dömma av "tummarna upp" så håller de flesta Inte med dig! Av dina kommentarer att dömma lägger du en överdriven vikt vid skönhet, det är inte Snygghet som upptäcker RelativitetsTeorin, det är inte skönhet som uppfinner botemedel mot dödliga sjukdommar...

Ha, inte konstigt att mänskligheten är körd och aldrig har en chans att hålla fred & utvecklas, varje diskution slutar alltid med att de som inte är som än själv antigen är Fula, Feta eller Dumma i huvudet! ^^

Det är rätt så svart och vitt i detta fallet faktiskt. Fine att vi har olika ämnesomsättning men man blir inte överviktig av luft. Har inte lagt någon vikt i skönhet, bara i att jag tycker han ser rolig ut. Men du är väl en av dem som bölar på de som faktiskt ser bra ut? På hm affischer osv... Det kanske är bra att halva västvärlden har blivit som jävla hippos som överkonsumerar som svin? Sen bölar på TV att de inte kommer ur sängen. Samtidigt som skattemedel betalar deras jävla diabetes behandlingar och annat skit?

Och med denna kommentar föll all den trovärdighet du hade.
Diabetes t.ex är inte endast något du får av att äta osunt och inte träna.. det är också något som du kan få ärftligt i den form att du löper en större risk än andra att få det.
Och om du tror att alla diabetes behandlingar sker på skattebetalarnas bekostnad är skrattretande. Du har ingen aning om hur mycket vissa personer får betala för sin medicin varje månad, för en sjukdom som de inte ens hade kunnat undvika även om det hade velat.

Personer som dig som endast kan se saker i svart och vitt kommer aldrig bli tagen seriöst av andra som har vett i skallen.

Nu tog jag iofs bara diabetes som exempel. Är väl medveten om de olika typerna av diabetes och varför man får dem, har själv varit tillsammans med en tjej som hade diabetes pga ärftlighet. Men jag förväntade mig att ni hade intelligens nog att förstå vilken typ av diabetes jag syftade på. Hur skall man kunna ta dig seriöst som tolkar det som skrivs på ett sådant sätt att det passar din åsikt?

Kanske lite mer seriöst än en person som skriver på ett sätt som generaliserar en hel sjukdom.
Trotts att du vet skillnaden så skrev du ändå på de sättet att det var mer eller mindre omöjligt att tolka det som något annat än ett korkat påhopp på alla diabetiker.

Men nu när du faktiskt visar att du förstår och inte är det så är det självklart lättare att ta dig seriöst.
Och utifrån det du faktiskt syftade på så är den typen av människor inte någon jag heller tycker synd om då denne låtit sin kropp förfalla på ett onaturligt sätt (något som hade kunnat förhindrats).

Medlem
Skrivet av snoeppen:

Ett finger med i deras nästa mmorpg? Diablo 3 var okej.. Tills man klarade det. eftersom det har 0 omspelsvärde i sin nuvarande form så hatar folk spelet som förmodligen inte var tänkt att räcka längre än vad det gjorde.

Nej, Diablo har omspelsvärde. Om du ska försöka göra en poäng, så gör den inte överdriven och måla inte svart på vitt.

Det finns många spel med mindre omspelsvärde än D3, exempelvis Lucius.

Till er andra som klankar ner på D3: Mycket kärlek innebär mycket sorg

Medlem
Skrivet av Spooner:
Skrivet av snoeppen:

Ett finger med i deras nästa mmorpg? Diablo 3 var okej.. Tills man klarade det. eftersom det har 0 omspelsvärde i sin nuvarande form så hatar folk spelet som förmodligen inte var tänkt att räcka längre än vad det gjorde.

Nej, Diablo har omspelsvärde. Om du ska försöka göra en poäng, så gör den inte överdriven och måla inte svart på vitt.

Det finns många spel med mindre omspelsvärde än D3, exempelvis Lucius.

Till er andra som klankar ner på D3: Mycket kärlek innebär mycket sorg

Förklara för mig då varför man ska spela efter man klarat Diablo på inferno ? Tyckte det räckte för mig. Och jag tycker inte att Diablo 3 var dåligt, bara att jag la över 200 timmar på det och sen så räckte det, såg aldrig nån mening med att spela vidare på en karaktär jag klarat svåraste på, farma för bättre gear för att klara vad? så kände jag.


signatur
Medlem
Skrivet av snoeppen:
Skrivet av Spooner:
Skrivet av snoeppen:

Ett finger med i deras nästa mmorpg? Diablo 3 var okej.. Tills man klarade det. eftersom det har 0 omspelsvärde i sin nuvarande form så hatar folk spelet som förmodligen inte var tänkt att räcka längre än vad det gjorde.

Nej, Diablo har omspelsvärde. Om du ska försöka göra en poäng, så gör den inte överdriven och måla inte svart på vitt.

Det finns många spel med mindre omspelsvärde än D3, exempelvis Lucius.

Till er andra som klankar ner på D3: Mycket kärlek innebär mycket sorg

Förklara för mig då varför man ska spela efter man klarat Diablo på inferno ? Tyckte det räckte för mig. Och jag tycker inte att Diablo 3 var dåligt, bara att jag la över 200 timmar på det och sen så räckte det, såg aldrig nån mening med att spela vidare på en karaktär jag klarat svåraste på, farma för bättre gear för att klara vad? så kände jag.

När man nått level 60 finns ju 100 paragon-levels. Du har Infernal Machine att bygga för att så småningom göra en Hellfire ring. Sen att bara grinda för att hitta legendarys och set items är också rätt kul. Och i nästa stora patch kommer mer events att göra.
Så det FINNS en hel del att göra, sen om du tycker det är roligt eller inte är en annan fråga.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av snoeppen:
Skrivet av Spooner:
Skrivet av snoeppen:

Ett finger med i deras nästa mmorpg? Diablo 3 var okej.. Tills man klarade det. eftersom det har 0 omspelsvärde i sin nuvarande form så hatar folk spelet som förmodligen inte var tänkt att räcka längre än vad det gjorde.

Nej, Diablo har omspelsvärde. Om du ska försöka göra en poäng, så gör den inte överdriven och måla inte svart på vitt.

Det finns många spel med mindre omspelsvärde än D3, exempelvis Lucius.

Till er andra som klankar ner på D3: Mycket kärlek innebär mycket sorg

Förklara för mig då varför man ska spela efter man klarat Diablo på inferno ? Tyckte det räckte för mig. Och jag tycker inte att Diablo 3 var dåligt, bara att jag la över 200 timmar på det och sen så räckte det, såg aldrig nån mening med att spela vidare på en karaktär jag klarat svåraste på, farma för bättre gear för att klara vad? så kände jag.

Vet inte riktigt vart jag ska börja med, faktumet att du missat halva spelet och kommenterar om det som om du vore en Gud eller om jag faktiskt ska ta upp vad poängen med Action RPG är. Aja, here we go:

1) Håller med om Path of Exile's påstående att Action RPGs alltid haft två poänger i fokus: "devastating skills and valuable items" (vilket du tydligen inte tycker om, så jag börjar undra om du har spelat Diablo 2 och 1 ens?)

2) StrongBad's poäng (tack för den!) om att det finns utöver att fixa fräna skillkombinationer och feta items, events, 100 levels till efter lvl 60, set items + vad den nya patchen kommer att ge. Diablo 3 är en växande produkt.

3) Du kan öka svårighetsgraden ytterliggare genom "Monster Power" , finns 1-10 och det är väldigt få som kan spela på nivå 10 ensamma

4) Det ska komma ut en till expansion inom en nära framtid med en ny klass har jag för mig.

Så nu har du sammanlagt 4 extra anledningar och detta kokade jag ihop på mindre än 5 minuter. Det är visserligen inte så svårt då jag har spelat mer än de ca 2 timmarna du har lagt eller? Vilket leder till min sista kanske orelaterade poäng:

5) Innan du sprider ett negativt rykte om D3 baserat på andras åsikter, så säg gärna då att du knappt har spelat i första hand och inte har en egen åsikt.

Tillåt mig göra ett exempel på hur detta sabbar spel (alternativt ett företag):
När Serious Sam 3 lanserades klagade många på att det var för mycket smala fighter i gränder och att de hade struntat i de stora öppna ytorna. Grejen var bara att om de hade spenderat säg, 30 minuter till, så hade de kommit till de stora öppna ytorna med de episka fighterna.

Det spelade ingen roll, för folk verkar ha 0 tålamod, orkar knappt lägga vikt på en vettig recension och Serious Sam 3 led för det.

123
Skriv svar