Glöm inte att regga dig för Simcity-betan

Robot
Glöm inte att regga dig för Simcity-betan

Betatestet av nya Simcity körs mellan 25 till den 28 januari, avslöjar Electronic Arts.

#simcity, #electronic-arts


Medlem
Glöm inte att regga dig för Simcity-betan

Jag har totalt glömt bort det och kommer fortsätta att glömma bort det..


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

En timmes speltid var väldigt snålt, speciellt när den är begränsad över en helg. Har redan förbokat spelet, men lite mer försmak hade ju inte skadat. Hade heller inte skadat att ha betan lagd lite tidigare så dom får mer tid att åtgärda buggar innan spelet går guld.

Medlem

1 timmes speltid? Nja, då orkar jag inte bry mig.

Medlem

Palla, man kommer ju ändå köpa det...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Den värsta captchan jag sett för att logga in. Tog mig 15~20 försök att få rätt skiten..... började tro att det var något annat fel.

Medlem

Haha skämtar de eller? Registrera sig och ansöka om en timmes speltid?

Medlem

Hur ska man kunna få en helhetsbild med bara 1 timma speltid, omöjligt att ge någon vettig feedback.. Tror mer att detta är bara är ett kort demo och att spelet inte kommer att ändras för 5öre

Medlem

Beta på en timme? Det är vad jag kallar demo annars..

Medlem

syftet är att testa spelet, inte att sitta hela helgen och bygga städer. bättre än noll iaf så man utan att ladda ner för att testa kan veta om man vill ha det det är så det Ska vara.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

syftet är att testa spelet, inte att sitta hela helgen och bygga städer. bättre än noll iaf så man utan att ladda ner för att testa kan veta om man vill ha det det är så det Ska vara.

Jag ser inte en timmas speltid som test, det handlar ju om att bygga en stad, tar långt över en timma.. (det gjorde det iaf, nu är risken att det är Sim Sims City) sen att de kallar det för beta är ju skrattretande

Medlem
Skrivet av baggso:
Skrivet av monsterbenke:

syftet är att testa spelet, inte att sitta hela helgen och bygga städer. bättre än noll iaf så man utan att ladda ner för att testa kan veta om man vill ha det det är så det Ska vara.

Jag ser inte en timmas speltid som test, det handlar ju om att bygga en stad, tar långt över en timma.. (det gjorde det iaf, nu är risken att det är Sim Sims City) sen att de kallar det för beta är ju skrattretande

Jag tror att det är nån sorts stress test på deras online bit. inte att follk ska testa funktioner och leta buggar.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Nej jag är inte det minsta intresserad av att vara speltestare...

Kommer knalla ned till närmsta spelbutik o köpa det vid release.

Medlem

"Online only"-DRMet är tydligen det enda dom är intresserade av att testa.

Eller så är spelet så tunt och nerdummat att en timme räcker för att ge feedback?

Vilket som; Köper det KANSKE efter några månader om allt verkar vara och fungera bra.
Men tills dess så är mitt intresse för SimCity otroligt svagt. Och då har jag ändå varit ett fan av serien sen första spelet på Amigan.

Medlem

Det rör sig säkert om ett stresstest för att se hur deras servrar kan förväntas belastas på releasedagen, och då kanske det räcker med en timme. Tråkigt av dom i alla fall att bara låta en testa i en timme.

Medlem

Roligt att den sidan för betan är helt jävla buggad, trycker på Register så öppnar den en ny ruta så jag kan logga in... Sen så stängs rutan och sidan laddas om, men jag måste fortfarande logga in, retarded.

Men skit samma, en """"beta""""" på en timme är inte värt ändå

Medlem

Det är ju EA man kan inte förvänta sig förmycket av dem

1
Skriv svar