Team Fortress och Shogun i ditt Sonic & All-Stars Racing

Robot
Team Fortress och Shogun i ditt Sonic & All-Stars Racing

Windows-versionen av Sonic & All-Stars Racing Transformed får bonuskaraktärer från Team Fortress 2, Shogun: Total War och Football Manager.

#sonic-all-stars-racing-transformed, #team-fortress-2, #shogun-total-war, #football-manager, #sega


Medlem
Team Fortress och Shogun i ditt Sonic & All-Stars Racing

udda


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelat sönder det här med polarna på xboxen, förbannat bra kartingspel, jag vill ha TF2-karaktärerna dock :).

Medlem

Vill verkligen ha TF2-karaktärerna, men den här typen av spel vill jag spela i soffan med polarna och inte på PCn, vilkte dilemma..

/ LordDaimos

Medlem

Racing till Pc!?

Undrar hur kontrollerna kommer se ut.


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

PREPEAR FORE BATTER!
DESTROI DEM!
ARR HANDS ON DECK!

Jävlar vad jag älskar Shogun 2 "announcerns" röst, nästan så man vill ha spelet bara pga han :).

Medlem
Skrivet av Apministern:

Racing till Pc!?

Undrar hur kontrollerna kommer se ut.

Det är ju ett arcadspel, så förmodligen bäst styrt med handkontroller, man kan säkerligen plugga in rattar också, men jag tror ett par HK gör sig bäst i detta spelet. En projector är nog att föredra ockkså. ( om man spelar på samma ställe )


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

inK
Medlem
Skrivet av Apministern:

Racing till Pc!?

Undrar hur kontrollerna kommer se ut.

Ändrar kontrollerna utseende beroende på spelgenre?


signatur

Every trophy counts...

1
Skriv svar