Arnroths krönika – En digital loser

Medlem

Star Wars: Old Republic
Har alltid haft bättre humor när man kan göra så onda saker så de går inte hålla sig för skratt de är därför jag alltid lirar genom dom två gånger enbart för man inte vill missa något. Så man är väll något av two face då gissar jag om jag utvärderat mig själv rätt.

Medlem
Skrivet av Securion:

Haha, ja, vad säger det om alla killar som spelar tjejer? Upp-dämda homoerotiska känslor?

Gissar på att alla som känner sig träffade kommer att protestera högljutt dock. Tihi.

Jag gissar att det vanligaste bland de som gärna spelar som kvinna gillar kvinnor mycket och tycker det är vackrare att vila ögonen på.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Securion:

Haha, ja, vad säger det om alla killar som spelar tjejer? Upp-dämda homoerotiska känslor?

Gissar på att alla som känner sig träffade kommer att protestera högljutt dock. Tihi.

Jag gissar att det vanligaste bland de som gärna spelar som kvinna gillar kvinnor mycket och tycker det är vackrare att vila ögonen på.

Gillar du kvinnor så mycket att du gärna använder deras kläder RL också?

Medlem

Jag personligen tycker att vissa female skins bara är "coolare" eller mer estetiskt tilltalande än t.ex. det manliga. Night elves i wow är ett klockrent exempel på detta i min åsikt

Tauren female där emot.. usch :/

Medlem
Skrivet av ixon:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Securion:

Haha, ja, vad säger det om alla killar som spelar tjejer? Upp-dämda homoerotiska känslor?

Gissar på att alla som känner sig träffade kommer att protestera högljutt dock. Tihi.

Jag gissar att det vanligaste bland de som gärna spelar som kvinna gillar kvinnor mycket och tycker det är vackrare att vila ögonen på.

Gillar du kvinnor så mycket att du gärna använder deras kläder RL också?

Nej?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

12
Skriv svar