En vinnarstart på dagen

Flakmonkey
En vinnarstart på dagen

Svettig och trött blev jag men till slut var squashsegern mot Serhan odiskutabel och det om något ger ju extra energi inför resten av dagen. Vet nu inte om jag behöver så mycket mer energi eftersom jag inte planerat att göra så mycket mer än att umgås med sambon, röja bort det sista julstöket, se på sport, äta och spela Borderlands 2 som jag kommit en bra bit in i nu och verkligen uppskattar. Härlig action och en underhållande story med kul karaktärer. Egentligen så har det alla bra egenskaper från originalet men mer av det på alla håll och kanter . Precis så som en uppföljare borde vara känner jag.

#blogg

Medlem
En vinnarstart på dagen

Squash kanske vore något att lära sig ordentligt, bara prövat ett par gånger. Kul, men sjukt jobbigt och betydligt mer teknik än man tror. Finns det några bra hallar med ok pris här i Stockholm?

Flakmonkey

Squash är ju rätt dyrt, men vi spelar på kungliga och där kostar ett helgkort 2500. Då får man boka tider fredag-söndag. Men då måste de spela med någon annan som har kort där. Säkert inte det billigaste stället men det är trevliga lokaler som ligger bra till.

1
Skriv svar