Gör er redo för Crysis 3-betan

Robot
Gör er redo för Crysis 3-betan

Electronic Arts och Crytek bjuder in oss till beta-test.

#crysis-3


Medlem
Gör er redo för Crysis 3-betan

Var det alphan jag spelade tidigare i höstas eller har jag börjat tappa greppet om verkligheten? Jag vill minnas väldigt starkt att jag testade Crysis för bara någon månad sen.

Det var förvånansvärt bra iallafall, förutsatt nu att jag inte hallucinerade den perioden i mitt liv. Bättre animationer än BF3 och riktigt härlig grafik, även om det slet på mitt GTX 570. Kanske dags att skaffa nytt grafikkort.. igen.. suck

Skrivet av spritarn:

Var det alphan jag spelade tidigare i höstas eller har jag börjat tappa greppet om verkligheten? Jag vill minnas väldigt starkt att jag testade Crysis för bara någon månad sen.

Det var förvånansvärt bra iallafall, förutsatt nu att jag inte hallucinerade den perioden i mitt liv. Bättre animationer än BF3 och riktigt härlig grafik, även om det slet på mitt GTX 570. Kanske dags att skaffa nytt grafikkort.. igen.. suck

Det var alpha.

Skribent
Skrivet av spritarn:

Var det alphan jag spelade tidigare i höstas eller har jag börjat tappa greppet om verkligheten? Jag vill minnas väldigt starkt att jag testade Crysis för bara någon månad sen.

Det var förvånansvärt bra iallafall, förutsatt nu att jag inte hallucinerade den perioden i mitt liv. Bättre animationer än BF3 och riktigt härlig grafik, även om det slet på mitt GTX 570. Kanske dags att skaffa nytt grafikkort.. igen.. suck

Jag testade alphan på Gamex – tror jag. Eller så har vi båda tappat greppet (antagligen).


signatur

I am the black wizards.

Medlem

ÄNTLIGEN har dom fattat äntligen! skulle det ta sådan tid tyvärr tvivlar jag dom lyssnar på rätt personer.

Medlem

En TILL beta!?

Medlem

Beta, eller demo?

Medlem
Skrivet av Frostmork:

En TILL beta!?

Det var alpha tidigare, beta nu

Medlem

Hoppas att det är en sann beta, och ingen demo som Medal of Honor: Warfighter var. Men litar på CryTek, de kommer säkert lyssna på feedbacken, multiplayern i Crysis spelen har jag aldrig varit ett fan av, kanske ändras med detta (förhoppningsvis) mästerverk

Medlem

Soldaten ser ut som en stormtrooper.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Jag vill så gärna känna entusiasm över detta. Spelet är ju otroligt snyggt och jag har redan den redo att låsas upp på mitt Origin..

...men tyvärr - jag känner ingen glädje eller spänning för detta. Jag förstår igentligen inte varför


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av spritarn:

Var det alphan jag spelade tidigare i höstas eller har jag börjat tappa greppet om verkligheten? Jag vill minnas väldigt starkt att jag testade Crysis för bara någon månad sen.

Det var förvånansvärt bra iallafall, förutsatt nu att jag inte hallucinerade den perioden i mitt liv. Bättre animationer än BF3 och riktigt härlig grafik, även om det slet på mitt GTX 570. Kanske dags att skaffa nytt grafikkort.. igen.. suck

Mycket möjligt, spelade också alfan i höstas - snyggt och relativt bra känsla. Fungerade riktigt bra på mitt GTX570 också (SOC visserligen), snyggt och samtidigt optimerat - kortet fick sträcka på sig rätt bra dock.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

KOMISKT! Eftersom att BO2 DLC:et släpps samma dag som betan drar igång. EA försöker verkligen skapa trubbel hehe.

1
Skriv svar