En färsk smygtitt på Dead Space 3

Robot
En färsk smygtitt på Dead Space 3

En rykande färsk trailer för kommande Dead Space 3.

#visceral-games, #dead-space-3


Medlem
En färsk smygtitt på Dead Space 3

Vart FAN är demot till PC?!?!? Funnits ute till konsol en vecka nu!

Och Origin som skall vara så lätt och smidigt. Släppt demot där nu för i helvete!

Mass Effect 3 fick demo till Origin. Då kan fan Visceral släppa det också på Origin. Blir så jävla förbannad. De spottar på oss PC spelare!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Vart FAN är demot till PC?!?!? Funnits ute till konsol en vecka nu!

Och Origin som skall vara så lätt och smidigt. Släppt demot där nu för i helvete!

Mass Effect 3 fick demo till Origin. Då kan fan Visceral släppa det också på Origin. Blir så jävla förbannad. De spottar på oss PC spelare!

Ta det lugnt med blodtrycket nu. Det finns alltid mängder med playthrough`s osv på youtube vilket borde räcka?

Var år sedan man laddade ner ett demo tror jag.

Medlem
Skrivet av Remus:

Vart FAN är demot till PC?!?!? Funnits ute till konsol en vecka nu!

Och Origin som skall vara så lätt och smidigt. Släppt demot där nu för i helvete!

Mass Effect 3 fick demo till Origin. Då kan fan Visceral släppa det också på Origin. Blir så jävla förbannad. De spottar på oss PC spelare!

5:e eller 8:e Februari har jag för mig att de sa att det skulle komma ut.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Remus:

Vart FAN är demot till PC?!?!? Funnits ute till konsol en vecka nu!

Och Origin som skall vara så lätt och smidigt. Släppt demot där nu för i helvete!

Mass Effect 3 fick demo till Origin. Då kan fan Visceral släppa det också på Origin. Blir så jävla förbannad. De spottar på oss PC spelare!

Ta det lugnt med blodtrycket nu. Det finns alltid mängder med playthrough`s osv på youtube vilket borde räcka?

Var år sedan man laddade ner ett demo tror jag.

Playthroughs på konsolversionen bevisar INTE hur PC versionen är.

Medlem

pc versionen är en rak konsollport läste jag på steamforumet... skit

Medlem

Borde det inte komma en vaggvisetrailer som de gjort till 1an och 2an? Twinkle twinkle var grymt stämningsfull. Det är något visst med barnvisor och skräck som blir så creepy.. (ooone two, Freddy comes for you.. Three four, better lock your door.. brrrrr)


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Remus:

Vart FAN är demot till PC?!?!? Funnits ute till konsol en vecka nu!

Och Origin som skall vara så lätt och smidigt. Släppt demot där nu för i helvete!

Mass Effect 3 fick demo till Origin. Då kan fan Visceral släppa det också på Origin. Blir så jävla förbannad. De spottar på oss PC spelare!

Ta det lugnt med blodtrycket nu. Det finns alltid mängder med playthrough`s osv på youtube vilket borde räcka?

Var år sedan man laddade ner ett demo tror jag.

Ja, för det brukar jag ju göra. Ödsla min tid på att kolla på när andra spelar när jag själv kan spela...

Jag spelar hellre demot själv och upptäcker hur det är själv och allt sådant än och förstör upplevelsen på youtube.

Herregud...

Och PC och konsol är inte samma sak.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Läste förut att det skulle vara omkring 100timmar gameplay på DS3?, bra grymt isåfall!

Medlem
Skrivet av xFiiCz:

Läste förut att det skulle vara omkring 100timmar gameplay på DS3?, bra grymt isåfall!

Tja om man inte tröttnar på att göra samma sak så kan man nog få ut 100 timmar från de flesta spel. Vad de pratar om är själva vapensystemet, inte den tid det tar att spela från början till slut.

http://www.egmnow.com/articles/news/dead-space-3-can-offer-a-...

Medlem

" Vad som bland annat är nytt i denna tredje del av serien är att man kan spela tillsammans med en kompis. Man behöver alltså vara hela fyra stycken för att spela, om vi förutsätter att man behöver någon att hålla i handen."

Ok kompis är 1 enligt mig.
Blir lite fundersam, kan man inte spela enbart med 1 kompis utan måste man vara 4 i coop ?
Hade tänkt få brorsan att köpa detta så vi kunde lira tillsammans.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

" Vad som bland annat är nytt i denna tredje del av serien är att man kan spela tillsammans med en kompis. Man behöver alltså vara hela fyra stycken för att spela, om vi förutsätter att man behöver någon att hålla i handen."

Ok kompis är 1 enligt mig.
Blir lite fundersam, kan man inte spela enbart med 1 kompis utan måste man vara 4 i coop ?
Hade tänkt få brorsan att köpa detta så vi kunde lira tillsammans.

Tror de menar att man behöver vara fyra stycken om man vill kunna ha någon att hålla i handen, inte att det kräver det, de skämtar lite om att spelet kommer vara "skrämmande".

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av AndyZedd:

" Vad som bland annat är nytt i denna tredje del av serien är att man kan spela tillsammans med en kompis. Man behöver alltså vara hela fyra stycken för att spela, om vi förutsätter att man behöver någon att hålla i handen."

Ok kompis är 1 enligt mig.
Blir lite fundersam, kan man inte spela enbart med 1 kompis utan måste man vara 4 i coop ?
Hade tänkt få brorsan att köpa detta så vi kunde lira tillsammans.

Tror de menar att man behöver vara fyra stycken om man vill kunna ha någon att hålla i handen, inte att det kräver det, de skämtar lite om att spelet kommer vara "skrämmande".

Ok tackar
fann lite fakta precis om coop här https://help.ea.com/uk/article/dead-space-3-feature-faq#8

1
Skriv svar