Planetside 2-fuskare får smisk – hur mycket de än betalat

Medlem

det ska vara stenhårt ... helt rätt fuskar dom så ge dom ingen nåd!

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Apropå Bf3 jag har själv inte spelat det på ett tag nu men en polare till mej som kör spelet på ps3 klagar på att han möter folk som kör med tangentbord & mus och att dom rör sig är snabbare mm. Är det ett problem egentligen i Bf3/ps3 att folk kan spela spelet med tangentbord & mus?

Tbord + mus vs en kontroll i ett fps.. Va tror du skälv? jag skulle springa göra 8or runt kontroll användare i ett fps fan om jag fick det övertaget det är som natt och dag.

Medlem
Skrivet av Lurid:

De, dem, dom....

precis. är man inte säker använd "dom", då verkar man iaf ha någorlunda koll


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Gillar hårda grabbar!

David Hasselhoff much?
http://www.forevergeek.com/wp-content/media/2010/05/david-has...

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Personligen vill jag ha nolltolerans, permban även för rankhack och liknande tilltag. Hatar alla typer av fusk.

rankhack permaban? ridiculous. ranker är ju bara något löjligt trams som kommit på senare år för att folk ska ha något att sträva efter. borta är tiden då man spelade för att man tyckte spelen var roliga.

Om det är så "löjligt trams" varför tycker idioter att det är viktigt att hacka upp sin rank då?

För att de vill ha åtkomst till vapen och grejer som de inte har tillgång till annars, ranker är ju bara något utvecklarna skapat för att man ska ha något att sträva efter..

Men om högre rank innebär vapen och tillbehör som man inte annars får, så betyder det ju att man genom rankhack fuskar sig till vapen som man inte är berättigad till. Vilket i mina ögon är regelrätt fusk och skall straffas med permban.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag tycker om när utvecklare tar hårda tag mot fuskare. Det är rätt tråkigt att spela lir när folk fuskar, och när man frågar dem varför så svarar de bara: "för att jag kan, för att jag gillar när folk blir arga, för att jag känner mig så jävla mäktig" eller dylikt.

Nej, låt fuskarna spela på egna fuskservrar där folk med samma mindset kan göra hur fan de vill. Permabanna de som fuskar i andra lägen. Det ska inte vara någon rättighet att sabba andras upplevelser.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

ranker är ju bara något löjligt trams som kommit på senare år för att folk ska ha något att sträva efter. borta är tiden då man spelade för att man tyckte spelen var roliga.

Är ju ranking osv osv som gör att folk fuskar, de vill ligga "först" på listan, ta BORT ALLT vad ranking heter och statistik efter en match så kommer folk sluta fuska när de inte kan se WOW vi "VANN" efter sina xx minuters multiplayerspel.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Skrivet av Alienshade:

Apropå Bf3 jag har själv inte spelat det på ett tag nu men en polare till mej som kör spelet på ps3 klagar på att han möter folk som kör med tangentbord & mus och att dom rör sig är snabbare mm. Är det ett problem egentligen i Bf3/ps3 att folk kan spela spelet med tangentbord & mus?

Keyboard + mus är ju alltid snabbare än en handkontroll, enligt mina erfarenheter i alla fall. Kanske finns det någon som är superduktigt och snabb, men det har jag aldrig sett själv.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Pansarknekt
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Personligen vill jag ha nolltolerans, permban även för rankhack och liknande tilltag. Hatar alla typer av fusk.

rankhack permaban? ridiculous. ranker är ju bara något löjligt trams som kommit på senare år för att folk ska ha något att sträva efter. borta är tiden då man spelade för att man tyckte spelen var roliga.

Om det är så "löjligt trams" varför tycker idioter att det är viktigt att hacka upp sin rank då?

för att p12: or tror att om du har en högre rank så blir du en bättre spelare ??

Nej.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Alltså va? Dom bannar folk som bara spelar mycket och spenderar pengar? 300 timmar är ju inte ens mycket för ett fan av ett spel.

Medlem
Skrivet av Lurid:

De, dem, dom....

Exakt.

Bra, då är jag inte ensam om att se de där. Framförallt misshandeln av "dem"...

Medlem
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Så du accepterar rankhack men inget annat fusk? Gissar på att du gör sådant själv? att kämpa sig upp i rank i cod ska man anse som roligt och inte drygt. Att få kämpa ihop till vapnet man ha är fan roligare än att starta ett hack och wops så var mn prestiege 5 eller något sådant och aldrig mer behöver fix ett skit. Snacka om att du motsäger dig själv egentligen.

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Ztreek:

aldrig förstått mig på vilka människor det är som fuskar i spel, att fuska till sig max lvl i CoD är en sak, men aimbot och annat skit i fps, varför? du tar bort all glädje ur spelet, både din egen och andras.

Så du accepterar rankhack men inget annat fusk? Gissar på att du gör sådant själv? att kämpa sig upp i rank i cod ska man anse som roligt och inte drygt. Att få kämpa ihop till vapnet man ha är fan roligare än att starta ett hack och wops så var mn prestiege 5 eller något sådant och aldrig mer behöver fix ett skit. Snacka om att du motsäger dig själv egentligen.

Nej jag fuskar inte.

Finns folk som vill att spelen ska vara som de va förr, alla har samma förutsättningar dag 1 som dag 300.

Tycker det är fel att CoD,BF,LoL och andra spel inte tillåter den nya spelaren att ha samma förutsättningar i samma match som den som har spelat jättelänge.

i BF3 och LoL måste man köpa upp sig i samma förutsättningar om man precis har börjat spela, vilket är fel.
När jag väl spelade CoD betydde ranks inte ett skit, de flesta hade fuskat till sig maxlvl för att de inte pallade systemet.
Mycket roligare att kunna göra som i CS, ha vilket vapen du vill, även om du precis har börjat spela.

Medlem
Skrivet av Javas:

Skönt att folk inte blir "odödliga" för att ha öppnat plånboken

Tvärt om, har de betalat en gång så kommer de troligen betala minst lika mycket igen för att nå samma rank, och fuska, och bli bannade.
Att banna de som betalar mycket = god idé, då de är suckers sm troligen kommer köpa sig tillbaka om och om igen...

12
Skriv svar