Årets hetaste spel – enligt läsarna

Medlem
Skrivet av Lepr:

Tycker GTA är kul men hade mycket hellre sätt ett nytt Red Dead spel.

För min del är det Bioshock som lockar mest hittils.
Hur ESO kom så högt är en gåta dock?

Jo med tanke på alla som sågade ESO när nyheten om det kom. Men det är väl typ inne att såga saker nu.

Inaktiv

Med andra ord endast 9,4% seriösa spelare här på FZ. 8)

Medlem

Europa Universalis 4 är inte med
Suck, dagens ungdom
Tappar hoppet mer och mer för var dag som går

Medlem

För mig blir det Ni no kuni Dead space 3 (Dark soules 2 Metro: Last Light &Tales of Xillia om dom kommer i år). Till vitan blir det Persona 4 Golden men hoppas på att det kommer några bra rpg spel mer i år. Annars så får jag inportera från usa tex Rangnarök men har hört att den kan vara på väg hit när som nu.

Medlem

BF3 sämst 2011/2012.

BF4 kommer vara ännu sämre


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

BF3 sämst 2011/2012.

BF4 kommer vara ännu sämre

Och det vet du?

Medlem

Kul att många röstar på ett spel samtidigt som dom inte ens vet om det kommer till den plattform man spelar på.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Måste säga som många andra att GTA IV var en så stor besvikelse (precis som purjo skriver så tog det sig självt alldeles för seriöst - samtidigt som många saker är så löjliga att det bara blir krystat rakt igenom. Urstereotyper är bara förnamnet, i ett spel som i övrigt, spelmässigt, känns och profileras seriöst?) på så många sätt (framförallt till PC, dessutom - optimering nolla) att GTA V känns tämligen svalt.

CoH2 däremot, för att inte tala om Planetary Annihilation... Eller Watch Dogs för den delen - rejäl skräll på E3 i alla fall.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Marvel Heroes

12
Skriv svar