Hårresande demo från Squeenix framtidsmotor

Inaktiv

Det ser nästan ut som de har kidnappat Morrigan från Dragon Age. Kommer detta till PC? Hade varit en stor besvikelse om det bara kommer ut till konsolerna... men det hade inte förvånat mig.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av FuzioN:

allt är endå bara snott ifrån valve inget eget tänk.

Precis som alla andra företag förutom unreal engine.

cant wait until source engine v2.

får denna och crytek att vara ett skämt.

Du borde sluta hänga här och ägna dig åt läxläsning istället. Fy fan vad dålig svenska du skriver.

Du lilla agressiva mäniska jag lider nämligen utav dyslexi som är en vanlig åkomma ifrån damp, som jag även är diagnostisierad i sedan åldern av 8a, om du vill så kan jag faxxa eller maila över.

Vart glad du ej är född med detta.

och vad tillförde du diskutionen eller angående detta?
ingenting, zip,zero,nada.

Konstigt att alla som skriver dåligt lider av dyslexi.

vadå alla? jag ser att andra här skriver relativt dåligt här med men inte hoppar jag på dom jag kan iaf läsa eller ta mig såfall tiden att förstå vad dom skriver.

Det är iaf kul när mäniskor som du hoppar på folk och sedan dessutom säger alla som skriver dåligt säger dom har dyselexi som ursäkt, vilket är helt befängt.

Men idioter som dig är inte lönt att prata med sjunker bara till deras nivå tack och hej ha en fortsatt trevlig tisdag.

Han kanske inte kan något annat än att läsa och stava och vill "skryta " med det .
vem vet ..

För övrigt ser det riktigt nice ut .. Men kommer det att se ut så in game ?
Det man ser e en film och ett dussin slides.
Roligt att se , men säger inte så mycket .. Som vanligt så vill man se in game i rörelse osv . Men tror säkert det ser bra ut när det väl kommer .


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Men hallå där! Vad är det för ögongodis jag ser


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

snyggt, men bara ett techdemo som troligtvis utnyttjar 99,98% av gpu-prestandan i nästa konsollgeneration ..

Inaktiv

Vad kul då kanske portningarna inte kommer suga i framtiden. Jo vänta, PC-hårdvaran > konsollhårdvara även då så det blir samma gamla visa då med men på en annan nivå.

Medlem

Konsoler ligger alltid efter=p

Medlem

Häftig ägg-i-skägg-simulator!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Så jäkla imponerande var det inte som alla får det att framstå som. Var väl helt ok för att vara till konsol dock.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

allt är endå bara snott ifrån valve inget eget tänk.

Precis som alla andra företag förutom unreal engine.

cant wait until source engine v2.

får denna och crytek att vara ett skämt.

Valves Half-Life motor var ju dock baserad på quake-motorn så din logik får nog revideras är jag rädd..

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Sniper_Nr1:

När sådant där kommer till PC kommer min 460GTX köra jailbreak på datorchassi och gömma sig :/

Men snälla du, det finns redan mer avancerade spel till PC.
Mafia 2 t ex stoltserar med full PhysX lösning.

Sedan, det är jävla stor skillnad på vad de visar i ett demo jämfört med vad som kan användas i ett spel. Sure, i filmen här kan man fastna med skägget i brevlådan, men om skägghelvetet suger åt sig 90% av resurserna i konsollen är det oanvändbart. Vilket är och kommer alltid att vara konsollernas akilleshäl, de har helt enkelt inte overheadkapaciteten som en PC har.

Dock så tror jag detta kommer vara fullt möjligt i next-gen konsollerna. Klarar de inte av detta är de fan inte mycket att hänga i granen heller. Vi är vi den punkten nu när denna typ av grafik och fysik skall kunna hanteras utan större problem.

12
Skriv svar