Crytek går igenom Crysis 3-betan

Robot
Crytek går igenom Crysis 3-betan

Crytek vill hjälpa dig att äga dina motståndare i Crysis 3-betan.

#crysis-3, #crytek


Medlem
Crytek går igenom Crysis 3-betan

Skulle vilja prova betan men origin alltså....laddar ner det i 91kbps.

Medlem

Jag hittar det inte ens i PSN.. Kanske får boota till Windows då..

Inaktiv

Spelade just betan. Inte mycket att hurra för. Är inte mycket för ett Call of Duty poängbaserat system. Jaga eller jagas. Ska avinstalleras illa kvickt. Får hoppas enspelar kampanjen blir bättre.

Medlem

Spelade betan en stund, ogillar det starkt.
Dom gör samma sak som dom gjorde med MoH: Warfighter, Copy Paste:ar CoD och hoppas på det bästa, denna gång i en aning futuristisk miljö.

Banorna är sjukt små tex. i det domination liknande läget spawnar folk på(!!!) det som ska hållas/anfallas eller så spawnar man bakom/framför fiender.
Banorna är kluddiga och det är svårt att få överblick av dom och hålla reda på var fienderna är och inte är.
Finns ju ett dussin till saker att klaga på men det är sånt som kanske löser sig efter betan.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Kommer för tillfället inte in, antagligen för mycket tryck på deras servrar..

Edit:
Kom in och testade lite, otroligt besviken... Det känns snarare som en mod till Crysis 2 än ett helt nytt spel. Detta borde heta Crysis 2: Stealth eller nåt!

Medlem

Inget på PSN store iaf...


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Känns som Crysis 2 MP ungefär. Alltså helt värdelöst. Trånga banor och miljarder loadouts, unlocks, perks osv är det värsta jag vet. SP verkar lockande dock.

Medlem

Tycker att Crysis 1 och 2 haft grafiskt snygg multiplayer fast utan känsla, men Crysis 3 MP Betan har varit bra och rolig att lira några timmar hittills så jag bokade en kopia av spelet Tycker inte Origin och EA är nåt vidare då jag blivit överkörd och besviken men detta var nice så... Crytek ftw!

EDIT: Single player is Crysis 2 var nice också så jag ser även fram emot SP delen i Crysis 3

Medlem

Tycker detta är bäst i SP.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Oops fail, sorry

Medlem

Tog ner betan från Origin i 1MB/s så det gick rätt snabbt.

Dock sög det kraften ur datorn när settings var på high (default eller om den räkna ut det). Har en i7 3770k, 8GB och GTX 670.
Vet inte vad FPS:en var på men säkert 20 eller nåt. Ställde ner på medium så var det betydligt bättre. Men vad har hänt sen Crysis 2?
OBS, körde på drv 310.90. Inte de nya beta drv som ska ge upp till 35% bättre prestanda.


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

Tror att mycket löser sig efter optimeringen efter bete perioden.
Blir PC ver men aldrig att jag går online i MP. Jag har redan cod så det får vara.

För mig är detta ett SP spel.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Crysis spelen har failat sen det första på multi, trodde nån att det skulle bli nån ändring en tredje gång eller? spelet kommer bli dött efter nån månad eller två..

Crysis har aldrig funkat bra i MP, och tror knappast att de har fixat det till det här spelet. Det största problemet är obalansen. Hamnar man på en server där alla har högsta XP, då har man inte den minsta chans.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar