Air Superiority till Battlefield 3: End Game

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Wiiga:

Det som fick mig att sluta spela BF3 var close quarters. Installerar det varje gång ny DLC kommer och lyckas väl spela en sådär 20-30 min innan det blir avinstallation igen.

Men den största anledningen till att jag blir less på BF3 har egentligen inte med spelet i sig att göra. Jag blir mest less på achievements där man måste låsa upp vapen.

Inte för att jag har något emot nya vapen, men problemet är att det gör så spelare sitter och trycker i buskar etc istället för att göra det dom ska (Tex cappa punkter) för att dom försöker låsa upp nya vapen.

Det är vad jag tycker förstör hela grejen med BF3.

Dålig ursäkt från en dålig spelare snarare, sitter de och campar för att låsa upp nya vapen?
Det kommer man ju inte speciellt långt på:P
Är ju inte heller så att man genast blir OP av ett nyare vapen, de ger bara lite variation i spelet.
Det som var tråkigt med vapendelen var att det gick alldeles för fort att låsa upp allt!

Jo, om man ska ha kills med minor eller claymores så blir folk sittandes istället för att göra det dom ska. Inget jag direkt sitter och hittar på då tom en del av dem personer jag spelar med gör det. Har tom frågat random personer varför dom inte tex blockar punkten när dom sitter 20m ifrån.
Och då kan man få ett så dumt svar som att de försöker få kills med claymores för achievement.

Och jag håller med dig, det finns inga vapen som har något direkt överttag emot andra. Jag skiter fullständigt i att låsa upp vapnen, de kommer när de kommer.
Nej achievements för att låsa upp vapen i spel är fullständigt skit och bidrar till att de förstör för dom som faktist försöker. Jag säger inte att ALLA gör det men ganska många.
Sen finns det ju såklart de nötterna som helt enkelt skiter i objectives ändå såklart....


signatur

- Wiiga -

ELF
Medlem

Får se om jag köper det. Tröttnade på BF 3 kort efter Back to Karkand. Köper jag det så köper jag även Armored Warfare, men det är tveksamt om det blir något köp överhuvudtaget.

Skrivet av Wiiga:

Men den största anledningen till att jag blir less på BF3 har egentligen inte med spelet i sig att göra. Jag blir mest less på achievements där man måste låsa upp vapen.

Inte för att jag har något emot nya vapen, men problemet är att det gör så spelare sitter och trycker i buskar etc istället för att göra det dom ska (Tex cappa punkter) för att dom försöker låsa upp nya vapen.

Det är vad jag tycker förstör hela grejen med BF3.

Håller med dig. Men tyvärr så spelar ju alla på experience serverar. Egentligen så skulle man ha bojkottat alla sådana servrar och bara spelat på "all weapons" servrar.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av stenhuggarna:
Skrivet av modular:
Skrivet av stenhuggarna:

@spritarn

Vart äter du 3 rätters från 200kr, donken? eller kanske om man tar liten soppa och sallad med vatten till. mmmmmmmm

ca 100-300 - i timmen.
var äter du en trerätters under en timme, Sibylla? kastar i sig pommesbricka, varmkorv och glassbägare?

han skrev ju middag i 2 timmar. LÄS

Var skrevs det middag i 2 timmar?
Det skrev att middagen kostar 100-300kr timmen, sen frågades var man äter trerätters för 200kr (Krua Thai i Malmö! ), dvs man kan gissa han tar priset som ligger mitt emellan 100-300 vilket är 200 kr, dvs en timme?

12
Skriv svar