Dragon Age bekräftar Biowares DLC-satsning

Robot
Medlem
Dragon Age bekräftar Biowares DLC-satsning

Helt ok enligt mig, de erbjuder ju content som faktiskt är värt pengarna oftast, Mass effect var ju lite dålig på den punkten men Dragon Age DLCs har varit riktigt bra faktiskt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Bioware är fan solsken i en annars rätt mörk och dyster spelvärld. De håller fortfarande kvar vid kvalite framför kvantitet. Helt rätt.
DLC till Mass Effect var visserligen skit, men det kan förlåtas. Fruktansvärt bra spelstudio.

Inaktiv

Köpte ingen DLC till Mass Effect men blir nog att köpa till Dragon Age. Följde med en DLC också då jag köpte spelet och jag tyckte spelet var såpass intressant och roligt så allt man kan få tag i är ett plus. Hoppas dock att dom satsar extra krut på expansionen!

Medlem

Nån borde berätta för PC-Gamer författaren att Shale inte är en "han" utan en "hon".


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Nån borde berätta för PC-Gamer författaren att Shale inte är en "han" utan en "hon".

Det skrevs just för att inte spoila för folk som inte spelat det. Men, ja, nu har du ju redan...

Medlem
Skrivet av Gortie:

Nån borde berätta för PC-Gamer författaren att Shale inte är en "han" utan en "hon".

Tack för spoilern...................:down:


signatur

I got a Goldenshower.

NIB
Medlem

Vad f@n är DLC? Jag gissar på "DownLoadable Content"?

Medlem
Skrivet av Gortie:

Nån borde berätta för PC-Gamer författaren att Shale inte är en "han" utan en "hon".

kan någon banna den här smartskallen? tack


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av NIB:

Vad f@n är DLC? Jag gissar på "DownLoadable Content"?

Jag hoppas du är ironisk õ_Õ

Medlem
Skrivet av NIB:

Vad f@n är DLC? Jag gissar på "DownLoadable Content"?

Stämmer bra.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ja, en recension av en DLC som kom för flera månader sedan. Snacka om nyhetsvärde! Ingen kan väl tro att fz skriver detta för att de ägs av PC Gamer och till synes säljer ut länkar dit i tid och otid?

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

kan någon banna den här smartskallen? tack


signatur
1
Skriv svar