Kalle Kanin gör mjukporr

Skribent
Kalle Kanin gör mjukporr

Tera går free-to-play om några dagar, så jag passade på att testa trial nu i helgen för att se om det kan vara något att investera lite tid i framöver. Jag har spelat några timmar och vill gärna kommentera karaktärsdesignen.

Tera är ett sjukt porrigt spel där det enda rustningarna skyddar mot är värmeslag. Det är inte direkt ett unikt fenomen med minimala rustningar i fantasyrollspel, men Tera drar det verkligen till sin spets. Å andra sidan är det ett av få spel där männen också tillåts visa hud i samma utsträckning som kvinnorna, så just kläderna tänker jag inte kritisera vidare.

Men varför blanda in Kalle Kanin i snusket? Att se honom och hans ludna vänner äventyra tillsammans med aspirerande mjukporrskådisar känns så... fel. Som om Bluehole studio inte kunde enas om en inriktning för spelet och beslutade att försöka tilltala småbarn och kåta vuxna på samma gång. Jag skänker en tanke till de stackars onanisterna som onekligen måste tappa fokus varje gång en storögd kattunge trampar in i synfältet.

Jag hoppas de finner tröst i att spelet i övrigt är ganska trevligt. Kul gameplay och toksnygga miljöer ger ett väldigt positivt första intryck. Hoppas bara de inte tappar bollen med någon sunkig pay-to-win-modell nu på tisdag.

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent
Kalle Kanin gör mjukporr

Elin-rasen luktar pedofilgubbe lång väg.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar