Halo 3 siktat i Steam-register

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Låter lite långsökt då Gabe hatar windows 8 och satsar på Linux. Varför skulle då Microsoft vilja släppa Halo 3 på steam? Varför inte på sin egan äckel Live butik som säkert finns i Win 8?

Att Gabe hatar Windows 8 är snarare av ekonomiska skäl, inte att han saknar sin startknapp. Valve väljer sina handlingar av ekonomiska orsaker, och att släppa Halo 3 är en bra sådan.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Aero:

Ska bli intressant att se. La inte Microsoft in nå "antipirat sak" i Halo 2 där du kunde bara klara de två första banorna sen tvungen att betala för att fortsätta? Har för mig det iaf.

Jo.. jag stötte på problemet. Men så går det när man inte köper spelet och tankar.

Mig veterligen går det snarare så när man köper spel, tankar man så undviker man ALLA dessa problem!
Sitt inte här och ljug nu showertratt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av dotque:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Aero:

Ska bli intressant att se. La inte Microsoft in nå "antipirat sak" i Halo 2 där du kunde bara klara de två första banorna sen tvungen att betala för att fortsätta? Har för mig det iaf.

Jo.. jag stötte på problemet. Men så går det när man inte köper spelet och tankar.

Mig veterligen går det snarare så när man köper spel, tankar man så undviker man ALLA dessa problem!
Sitt inte här och ljug nu showertratt!

Är du seriös nu?

Läs om killens kommentar. När man tankade ner Halo 2 pirat och spelade så kom det upp en error efter två första banorna att man var tvungen att köpa spelet för att fortsätta. Dummerdot !!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av dotque:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Aero:

Ska bli intressant att se. La inte Microsoft in nå "antipirat sak" i Halo 2 där du kunde bara klara de två första banorna sen tvungen att betala för att fortsätta? Har för mig det iaf.

Jo.. jag stötte på problemet. Men så går det när man inte köper spelet och tankar.

Mig veterligen går det snarare så när man köper spel, tankar man så undviker man ALLA dessa problem!
Sitt inte här och ljug nu showertratt!

Är du seriös nu?

Läs om killens kommentar. När man tankade ner Halo 2 pirat och spelade så kom det upp en error efter två första banorna att man var tvungen att köpa spelet för att fortsätta. Dummerdot !!

Jag är helt seriös!
Ja så går det om man inte använder crack/en korrekt crack


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Har det hänt någon gång att titlar hittats i steam-reggen som sedan visat sig vara falsklarm?

12
Skriv svar