Worms spränger sig in på Facebook

Robot
Worms spränger sig in på Facebook

Team 17 har nu släppt lös en free-to-play-variant av sin maskförintelsesimulator via ansiktsboken.

#worms, #team-17


Medlem
Worms spränger sig in på Facebook

Har inget emot MT i gratis eller billiga titlar så länge priserna är rimliga. När det kostar lika mycket som ett indiespel för en grej så går det till överdrift, typ Candy Crush Saga.

Medlem

ja I detta fall behövs väl mikrotransaktioner för att studion ska kunna gå runt

Medlem

Fritt val om man vill pröjsa, precis som i Candy Crush Saga. Som att ta SMS-lån eller liknande. Man väljer själv vilken väg man vill gå. Dock, många är så svaga och inte klarar sig undan utan tror det är ett måste med vissa saker, fort fort ska det gå också, som Facebook.

Medlem

Första facebook spelet värt att lira?

Inaktiv
Skrivet av maaex:

Första facebook spelet värt att lira?

Jag tror du ändrar din uppfattning när spelet börjar komma med sin skakiga tiggarhand och flåsa med stank av sopor och alkohol för att du skall ge det mer pengar.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Är det bara jag som är korkad eller krävs det verkligen att man kör det på en ipdad/iphone?

Medlem
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av maaex:

Första facebook spelet värt att lira?

Jag tror du ändrar din uppfattning när spelet börjar komma med sin skakiga tiggarhand och flåsa med stank av sopor och alkohol för att du skall ge det mer pengar.

Haha, ja, möjligt. Du låter rätt övertygande ^^

Medlem

90-talet messade å ville ha tillbaks sina spel....


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem
Skrivet av Cnuut:

90-talet messade å ville ha tillbaks sina spel....

Ja bort med spelen som hade lite orginella idéer, hit med mer massutvecklat mainstreamskräp som inte innehåller annat än falska förhoppningar Alla kickstarter-projekt där de väcker andliga uppföljare till 90talsspel vid liv.. måste bara vara en slump, right... guys?

1
Skriv svar