Här är Leviathan: Warships

Robot
Här är Leviathan: Warships

Slåss med stora krigsfartyg mot varandra i ett nytt spel från Paradox Interactive.

#paradox-interactive, #leviathan-warships


Medlem
Här är Leviathan: Warships

Awesome!

Medlem

Det ser ju faktiskt riktigt kul ut.

Go, go Paradox!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

"ships just got real" hahahaah sämsta taglinen på länge, nu måste jag skaffa det

Medlem

Var väldigt likt supreme commander

Medlem

cool


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Skribent

Det ser ju jäkligt intressant ut. Paradox brukar vara rätt bra på det här med intressanta strategispel.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Det ser ju jäkligt intressant ut. Paradox brukar vara rätt bra på det här med intressanta strategispel.

"Rätt bra"... dom gör ju de bästa och intressantaste strategispelen som står att finna idag!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Skribent
Skrivet av saru:
Skrivet av Johan Olander:

Det ser ju jäkligt intressant ut. Paradox brukar vara rätt bra på det här med intressanta strategispel.

"Rätt bra"... dom gör ju de bästa och intressantaste strategispelen som står att finna idag!

De har inte Company of Heroes-serien ännu

Mount & Blade: Warband ger de ju förvisso bara ut, men det är nog det bästa strategispelet jag spelat på väldigt länge.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av saru:
Skrivet av Johan Olander:

Det ser ju jäkligt intressant ut. Paradox brukar vara rätt bra på det här med intressanta strategispel.

"Rätt bra"... dom gör ju de bästa och intressantaste strategispelen som står att finna idag!

De har inte Company of Heroes-serien ännu

Mount & Blade: Warband ger de ju förvisso bara ut, men det är nog det bästa strategispelet jag spelat på väldigt länge.

Som utgivare är dom superba, som utvecklare rena genier Jag tänker på Hearts of Iron I,II, & II, Europa Universalis I, II & III, Victoria I & II, Crusaders Kings I & II

De är i särklass de bästa strategispelen som finns idag. Snart kommer ju dessutom Europa Univeralis IV. All kärlek åt dem.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar