Brütal Legend på väg till pc – multiplayer-beta pågår

Robot
Brütal Legend på väg till pc – multiplayer-beta pågår

Förboka nu och prova flerspelandet omedelbums. Underbara röstinsatser utlovas som tidigare av bland annat Jack Black och Ozzy Osbourne.

#nyhetstips, #halo-combat-evolved, #double-fine-productions, #brutal-legend, #team-fortress-2


Medlem
Brütal Legend på väg till pc – multiplayer-beta pågår

Yes!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Brütal legends värld och karaktärer är riktgt bra, synd gameplayet blir så enformigt fort ...

Medlem

Inte så fasligt pris Förbokat!

k3m
Medlem

Det blir ett köp

Medlem

hade dom släppt spelen vid release när det kom hade jag köpt det.

tänker icke köpa det iaf

Medlem

Jag älskade Brutal Legend fram till att spelet gjorde en U-sväng och blev RTS


signatur

Den som sover levlar inte.

k3m
Medlem
Skrivet av Spökbröd:

Jag älskade Brutal Legend fram till att spelet gjorde en U-sväng och blev RTS

Vad menar du med blev RTS?

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Spökbröd:

Jag älskade Brutal Legend fram till att spelet gjorde en U-sväng och blev RTS

Vad menar du med blev RTS?

Mitt i allting så blir "main"-gameplayet ett RTS, då man styr trupper och attackerar deras scen(bas)

Medlem

Snabbt svarat!


signatur

Den som sover levlar inte.

k3m
Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Spökbröd:

Jag älskade Brutal Legend fram till att spelet gjorde en U-sväng och blev RTS

Vad menar du med blev RTS?

Mitt i allting så blir "main"-gameplayet ett RTS, då man styr trupper och attackerar deras scen(bas)

Det låter inte bra :/ Jag gillar inte rts.

Medlem

Även om jag inte heller uppskattade RTS biten va detta spel helt löjligt underbart, inte många spel som gett mig tårar i ögonen, men när de drog igång mr Crowley satt jag och snyftade. Musiken i detta spel är helt sjukt bra vald och placerad så det är nästan värt det endast av den anledningen.

Medlem

Det var det här spelet som marknadsfördes som ett hack n slash, men blev nått helt annat.

Medlem

Det var som satan

Förväntade mig inte detta alls

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Det var det här spelet som marknadsfördes som ett hack n slash, men blev nått helt annat.

Precis. Synd att att många blev besvikna pga missvisande markadsföring.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Preorder now for exclusive Team Fortress 2 Hats.

Hur kan man säga nej till det?

Medlem

Tyckte det var jädrigt bra på 360, kul att det letats sig fram till PC. Tyvärr funkar knappt betan och det är fullt med X Y knappar kvar i spelet, frameraten är cappad till nånting hemsk under 60 och spelet flyter i allmänhet som skit! Gör dom en dålig port förtjänar ångrar jag mina 14 euros på Steam direkt! Dock är det ju en tidigt beta så "time will tell". Finns mycket och putsa på än!

Medlem

Grymt spel med grym potential som helt förstödes av otroligt handikappade och klumpiga RTS moment, som tyvärr dominerade allt gameplay när du spelat drygt 50% av spelet
Hade de bara skippat RTS skiten hade det kunnat bli ett av de bästa spelen på länge, nu blev det istället ytterligare ett i kategorin "grym potential, dåligt utförande"

Medlem

Gillar tanken på en pcremake, o rts delen är kanske mer spelbart på pc?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Meh, trist gameplay även om allt annat är halvroligt. Det hjälper inte heller att man kommer med detta till PC nu efter fyra år: jag premierar inte att man behandlar oss som andrahandskonsumenter.

Medlem

hade sjukt roligt med detta spel på xboxen lär nog köpa det igen på pc


signatur

God is dead

Inaktiv

Lirade det på ps3 och kommer lätt lira det på pc


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av Spökbröd:

Jag älskade Brutal Legend fram till att spelet gjorde en U-sväng och blev RTS

Samma här...normala spelläget är grymt, men efter 4-5 RTS-sekvenser lessnade jag på den dåliga kontrollen och avsaknaden av översikt...har fortfarande inte spelat ut det.

Inaktiv
Skrivet av Touhatsu:

Meh, trist gameplay även om allt annat är halvroligt. Det hjälper inte heller att man kommer med detta till PC nu efter fyra år: jag premierar inte att man behandlar oss som andrahandskonsumenter.

Ursprungliga publishern är ju EA, så det är inte så konstigt. De ger ju inte ens ut NHL på PC. Det är Double Fine som själva ger ut Brütal Legend på PC nu.

1
Skriv svar