Rykte: Styr PS4 med din smartphone

Medlem

Smarglass finns redan till xbox.

Kom med något nytt.

KoP
Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Augustus:

Härma Microsoft i allt, anyone?

Hum, say what? Xbox fanboy här? För det närmaste jag kom xbox här var "Sony gör som Xbox Live och kommer ta betalt för de "flesta" av sina onlinetjänster". Och då närmast, xbox live måste du betala för ALLA online tjänster. Men förklara på vilket sätt dom andra sakerna är som Xbox snälla

edit: missade att Microsoft släppt en app för att kunna styra xboxen. Men var Microsoft verkligen först med att kunna använda smartphone för att styra?

När det kommer till att styra en spelkonsol men en smartphone så var dom mig veterligen först.

Men men.. skitsamma, man kan väl glädjas åt sina gamerbröder som spelar på Playstation och att dom får tillgång till en trevlig feature istället för att börja ropa ripp-off.

Troligtvis blir det som på Xbox att funktionen kommer implementeras i div. spel. Forza Horizon är dock det enda spelet jag har som drar nytta av det.

phi
Medlem
Skrivet av Bobbah:

Vi som tänker, resonerar och ifrågasätter köper inte vad som helst.

Men gud så bra, för det är precis så jag tänker också! Varför ska jag köpa något som jag inte vill ha bara för att det finns folk som inte tycker som jag?

Citat:

Att du sen gör det är ditt problem, precis som när den som inhandlat något den inte kan returnera/ångrat sig och som inte vågar erkänna sitt misstag då hellre försvarar sitt dåliga köp..

Jag har hittills inte ångrat ett enda köp av en Appleprodukt utan har snarare aldrig varit mer nöjd. På riktigt alltså!

Citat:

Från Netonnet:

Iphone 5 : 5 989:-

LG NEXUS 4: 4 190:-

Men alltså, jag vill inte ha androidtelefon och framför allt inte en från LG så varför skulle jag kasta bort 4190 kr på något som jag absolut inte vill ha när jag kan köpa något jag hellre vill ha för 5989 kr? Så jag förstår inte alls ditt resonemang

Tänk om jag hade tänkt som du gör nu när jag köpte min Audi för ett tag sen:

Audi S5 4,2 -08: Ca 300 000 kr

Volvo V70 -08: Ca 100 000 kr

Varför skulle jag köpa en Volvo för 100 000 kr när jag kan köpa den bilen jag vill ha för ca 300 000 kr? Känns ju ganska korkat, inte sant?

Citat:

P.S. Att du sen använder ord som "Apple awesomeness" gör att jag bara tycker du är rolig att titta på..

Ignorance is bliss

D.S.

Det är ju kul att man roar någon i alla fall

Medlem
Skrivet av lang:

Smarglass finns redan till xbox.

Kom med något nytt.

Jaha? Nintendo, Sony OCH Microsoft "snor" ideér av varandra hela tiden

edit: kom på, kan inte komma på nånting Nintendo har "snott", men finns säkert något

Skrivet av KoP:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Augustus:

Härma Microsoft i allt, anyone?

Hum, say what? Xbox fanboy här? För det närmaste jag kom xbox här var "Sony gör som Xbox Live och kommer ta betalt för de "flesta" av sina onlinetjänster". Och då närmast, xbox live måste du betala för ALLA online tjänster. Men förklara på vilket sätt dom andra sakerna är som Xbox snälla

edit: missade att Microsoft släppt en app för att kunna styra xboxen. Men var Microsoft verkligen först med att kunna använda smartphone för att styra?

När det kommer till att styra en spelkonsol men en smartphone så var dom mig veterligen först.

Men men.. skitsamma, man kan väl glädjas åt sina gamerbröder som spelar på Playstation och att dom får tillgång till en trevlig feature istället för att börja ropa ripp-off.

Troligtvis blir även som på Xbox att funktionen kommer implementeras i div. spel. Första Horizon är dock det enda spelet jag har som drar nytta av det.

Jo visst så är det en trevlig funktion för dom som vill använda den funktionen Ser själv ingen mening med den, bortsett möjligen funktionen att handla och tanka ner via mobilen, så som man kan göra med steam på datorn

phi
Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av vuze2143:

http://1.bp.blogspot.com/-I8eSCXwh-Oc/UIzXbLnjjjI/AAAAAAAAACs...

Illuminati

Drar min fråga igen Hur stort bildarkiv har ni på PS"4" kontroller ?? ;P

va betyder "asnom"?

Kasta om bokstäverna och vips så får du "mason" som i "freemasons".

Frimurarordern alltså. Fantastisk va?

12
Skriv svar