Dags att dräpa George Washington

Robot
Dags att dräpa George Washington

Ubsioft fortsätter att leka med historien i nytt dlc till Assassin's Creed 3.

#assassins-creed-iii, #ubisoft-entertainment


Medlem
Dags att dräpa George Washington

Har nästan lirat igenom hela första delen, hade inte så mycket tid innan jobbet så hann inte klart. Storyn är lite intressant

Medlem

(varför kan man inte editera via mobilsidan, grrr) Dock är ubisoft otroligt sega med att få ut downloadlänkarna till infamy så många fixade installationsfilen på annat sätt inklusive mig. Samma seghet var det med hidden secrets dlcn för oss seasonpass ägare. Tog över en vecka den gången innan jag fick mailet med downloadlänken. Man undrar varför de inte sköter sånt här via uplayklienten..

Medlem

Är inte det en spoiler i titeln?

Medlem

Är det? Tror det stått ganska klart att det går ut på att stoppa Washington på nåt sätt, men ingen vet hur den tredje delen kommer att urarta än. Det är ju knappast så att man stoppar/dödar Washington redan i första delen liksom..

Medlem
Skrivet av Woffen:

Är det? Tror det stått ganska klart att det går ut på att stoppa Washington på nåt sätt, men ingen vet hur den tredje delen kommer att urarta än. Det är ju knappast så att man stoppar/dödar Washington redan i första delen liksom..

Bra, spinn vidare på spoilern

Jag hade ingen aning om att mr W var busen i AC3. Men nu har du ju finfint lagt ut hur det ligger till. Bra jobbat.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Jo men det är ju en story över tre dlc som tillsammans heter the Tyrrany of king Washington som typ varit utannonserat praktiskt taget sen ac3 släppts Krävs inte mycket för att lista ut att han är en stygg gosse som förtjänar smisk

Medlem

Man kan inte ens gå in i spelet utan att se en bild på en korrupt George Washington, så jädra mycket spoiler där.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

George Washington blev faktiskt erbjuden att bli Kung men tackade resolut nej.

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av Woffen:

Är det? Tror det stått ganska klart att det går ut på att stoppa Washington på nåt sätt, men ingen vet hur den tredje delen kommer att urarta än. Det är ju knappast så att man stoppar/dödar Washington redan i första delen liksom..

Bra, spinn vidare på spoilern

Jag hade ingen aning om att mr W var busen i AC3. Men nu har du ju finfint lagt ut hur det ligger till. Bra jobbat.

Bara i alternative-reality DLCt som The Tyranny of King Washington. Tycker själva titeln spoilrar det som "spoilrats" i tråden hittills rätt bra själv.

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av Woffen:

Är det? Tror det stått ganska klart att det går ut på att stoppa Washington på nåt sätt, men ingen vet hur den tredje delen kommer att urarta än. Det är ju knappast så att man stoppar/dödar Washington redan i första delen liksom..

Bra, spinn vidare på spoilern

Jag hade ingen aning om att mr W var busen i AC3. Men nu har du ju finfint lagt ut hur det ligger till. Bra jobbat.

Det är svårt att ta hänsyn till folk som totalt saknar härledningsförmåga ibland, jag ber om ursäkt - får anta att folk som inte tänker vill inte heller ha någon allmänt känd information serverad för dem heller.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Lustigt att man få skriva dags att dräpa George Washington, utan att det väcker heta känslor bland amerikaner.
Hade man skrivit: "dags att dräpa Muhammed" hade Fz blivit utmålad som islam fientlig sida av den grupp av människor.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Lustigt att man få skriva dags att dräpa George Washington, utan att det väcker heta känslor bland amerikaner.
Hade man skrivit: "dags att dräpa Muhammed" hade Fz blivit utmålad som islam fientlig sida av den grupp av människor.

På vilket sätt är George Washington en religiös ledare?
Ska du köra hela "döda Muhammed" tramsretoriken får du åtminstone likna den vid någonting likvärdigt. Och jag tror det hade blivit precis lika stor shitstorm ifall man gick ut med ett spel där man får lov att döda Jesus som Muhammed.

Medlem
Skrivet av Woffen:

Jo men det är ju en story över tre dlc som tillsammans heter the Tyrrany of king Washington som typ varit utannonserat praktiskt taget sen ac3 släppts Krävs inte mycket för att lista ut att han är en stygg gosse som förtjänar smisk

OK. Fair enough. Jag ber om ursäkt

@ personen som skrev att jag inte tänker:
Jag tänker utmärkt, men att inte vara medveten om omständigheter är inte att vara tanklös.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av McKinley:

Lustigt att man få skriva dags att dräpa George Washington, utan att det väcker heta känslor bland amerikaner.
Hade man skrivit: "dags att dräpa Muhammed" hade Fz blivit utmålad som islam fientlig sida av den grupp av människor.

På vilket sätt är George Washington en religiös ledare?
Ska du köra hela "döda Muhammed" tramsretoriken får du åtminstone likna den vid någonting likvärdigt. Och jag tror det hade blivit precis lika stor shitstorm ifall man gick ut med ett spel där man får lov att döda Jesus som Muhammed.

Jo, det är ju snarare lite grann som att ha Saddam Hussein som mål, iofs är ju inte han lika prisad men de har ju åstadkommit ungefär samma saker. Krig, revolution, politiskt maktspel och nedtystandet av uppror.

Skrivet av Shimo:
Skrivet av Woffen:

Jo men det är ju en story över tre dlc som tillsammans heter the Tyrrany of king Washington som typ varit utannonserat praktiskt taget sen ac3 släppts Krävs inte mycket för att lista ut att han är en stygg gosse som förtjänar smisk

OK. Fair enough. Jag ber om ursäkt

@ personen som skrev att jag inte tänker:
Jag tänker utmärkt, men att inte vara medveten om omständigheter är inte att vara tanklös.

De har använt tronbilden som teaser för season pass, den har synts lite överallt. Så måhända att du kanske bara är dålig på att göra "research", hade du brytt dig om AC3-titeln så finns det inget rimligt sätt du kan ha missat bilden av Washington i en konungatron.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

1
Skriv svar