Mew-Genics – crazy cat lady-simulator från Team Meat

Robot
Mew-Genics – crazy cat lady-simulator från Team Meat

Team Meat har nu förklarat vad deras kommande Mew-Genics egentligen handlar om. Tänk dig en mix mellan The Sims och Pokémon i ett hav av miljontals olika kattblandningar.

#team-meat, #mew-genics


Medlem
Mew-Genics – crazy cat lady-simulator från Team Meat

Det är kanske lite väl vågat att säga att det är ett unikt spel utan att gräva lite djupare men jag tror nog allt att det här spelet inte har så många konkurrenter i samma genre. Får väl se om det är värt att titta på lite närmare släppdags.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Det är sånahär gånger då jag sällsynt funderar över mitt användarnamn :l


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

katter <3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja Team Meat gör ju vanligtvis bra skit så kanske blir kul, återstår att se.

Medlem

Det här spelet låter genuint obehagligt...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

"It wasn't long after though that I caught sight of a solid black stray cat named Goon, before he had a chance to run I grabbed him and pulled him inside. Goon was a much better fit for Puddle and before I knew it the humping started and puddle was pregnant! I put her in the attic with plenty of food and a bed, "

o0


signatur

K9
:.:

1
Skriv svar