Ny bild från Just Cause 3?

Robot
Ny bild från Just Cause 3?

Chefen Christofer Sundberg fortsätter att retas med bilder från deras nästa spel.

#avlanche-studios, #just-cause-3, #avalanche-studios


Medlem
Ny bild från Just Cause 3?

Hoppas det kommer en riktigt skön multiplayer, likt som RDR.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Hoppas det kommer en riktigt skön multiplayer, likt som RDR.

word

Och jag som trodde att brunbeige var 360/ps3-generationens färg?

Medlem

Filmklassiker med Mel? Dödligt vapen, Mad Max eller Braveheart? Har han gjort något mer som kan kallas klassiker förutom att förolämpa folk på fyllan, vilket iofs skulle bli ett rätt kul spel.. Mels Alcoholic Raging Rampage.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

KoP
Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Och jag som trodde att brunbeige var 360/ps3-generationens färg?

Ser ju ut som den senaste bilden behandlats med ett sepiafilter och ett brusfilter.
För att väcka mystik? Ja vem vet?

k3m
Medlem

Filmklassiker med Mel som blir spel!? Måste vara Mad Max Hoppas gör jag iaf.

Medlem

Freeroam Mad Max?

Medlem

Hoppas på drop in/out co-op och/eller öppen värld där man kan joina sina polare och bara glida runt och ha kul.
Storyn får gärna vara SP only, inga probem, men att kunna glida runt med polare och spränga bensinmackar, ta över baser etc vore grymt kul

Medlem

Lite mad Max över bilden om man ska dra in en Mell gibson film speciellt om man kollar på kläderna

Medlem
Skrivet av TIPP_X:

Lite mad Max över bilden om man ska dra in en Mell gibson film speciellt om man kollar på kläderna

nejnej. Detta är nästa Just Cause. Mel Gibson är ett annat projekt.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Kan fasiken inte glömma buggen i Just Cause 2 som efter 200 timmars slit bara generade 99.95%. Tystnaden från Avalanche fortfarande total om varför ingen bevisligen fått 100% i spelet.

Man börjar nästan undra om Avlanche tar sina mest inbitna spelare på allvar. Att de mest vänder sig till majoriteten som aldrig spelar klart ett spel. Kanske bara jag som tycker det är kul att få 100% i ett spel.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=138585...


signatur

Det var detta...

Inaktiv

Älskar JC2, så hoppas på en 3a

Medlem
Skrivet av stormense:

Kan fasiken inte glömma buggen i Just Cause 2 som efter 200 timmars slit bara generade 99.95%. Tystnaden från Avalanche fortfarande total om varför ingen bevisligen fått 100% i spelet.

Man börjar nästan undra om Avlanche tar sina mest inbitna spelare på allvar. Att de mest vänder sig till majoriteten som aldrig spelar klart ett spel. Kanske bara jag som tycker det är kul att få 100% i ett spel.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=138585...

Jag var också nära, men jag vet inte om det är samma fel men jag kund einte få 100% på den där olje-ön...alltid något som saknades...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar