Se premiärtrailern för nya Assassin's Creed!

Medlem

Hoppas att dom skippar allt framtids dravel som dom hade med Desmond.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Apministern:

Hade jag varit spelutvecklare. Så hade jag nog tröttnat med att arbeta med samma spelserie hela tiden...

Får man fråga vad herrn jobbar med idag som är mer omväxlande än att utveckla en av världens mest framgångsrika spelserier?
Om du skulle tröttna på detta undrar jag verkligen vad du har för arbete...

Tar studenten i sommar. Så jag har inte arbetat något, enbart pluggat vilket är något jag är jädrans trött på. Tyvärr har jag tre år till framför mig, om allt går som det ska

Men ge inte upp. Annars får du jobba som chaufför som jag. Jag skulle gärna utveckla spel. Även om det är samma spel gång på gång:P

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Apministern:

Hade jag varit spelutvecklare. Så hade jag nog tröttnat med att arbeta med samma spelserie hela tiden...

Får man fråga vad herrn jobbar med idag som är mer omväxlande än att utveckla en av världens mest framgångsrika spelserier?
Om du skulle tröttna på detta undrar jag verkligen vad du har för arbete...

Majoriteten av arbeten där man gör samma sak under flera års tid tenderar till att bli tråkiga allt efter som.

Jo, fast när jag tänker på monotona arbeten så tänker ju jag mer på att typ städa trappuppgångar eller som jag, köra lastbil...

Medlem

Trailern var en besvikelse om man jämför med dem andra...

Medlem
Skrivet av Marzoff:

Trailern var en besvikelse om man jämför med dem andra...

Ehm, hur menar du nu? De trailers som släpptes för de gamla Assassins Creed spelen? Isf, håller jag med.

Eller menar du Black Flag?


signatur

Nämen!

Medlem

Jag menade att dem gamla trailerna var mycket bättre än black flag
Man kan ju tro att det kommer en ny pirates of the caribean-film!

123
Skriv svar