Medlem
Crysis

Det blev att ta sig an #Crysis ännu en gång, spelade det förut när det var aktuellt men orkade aldrig spela klart det. Spelet ser faktiskt fortfarande fantastiskt ut, speciellt effekterna vid explosioner och liknande. Andra saker är inte riktigt lika bra. AI:n är katastrofal. Helikoptrar som ständigt vet vart man befinner sig trots att man är osynlig etc. Sen att spelet är OTROLIGT buggigt är en helt annan femma. Tror mitt spel kraschade säkert 5-6 bara under sista striden.

Passade på att dra igenom #Crysis Warhead också när jag ändå var igång. Det är ganska kort och tog bara några få timmar. Däremot är spelet betydligt mer varierande och har betydligt färre buggar. Naturligtvis fortsätter jag med #Crysis 2, som jag idag redan kommit en bra bit in på. Gillar det inte särskilt mycket än så länge, det känns mycket mer linjärt och hela hightech-biten känns överdrivet.

Kom även på den briljanta idéen att rensa ut min spelsamling och istället bara lägga till spel som jag spelat från början till slut, så om ni är intresserade av en komplett sammanställning av vilka spel jag betat av de senaste åren kan ni kika in där.

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Crysis

Stäng av V-sync så borde det inte krascha.

Jag gillar första Crysis väldigt mycket, men hela biten med skeppet är fruktansvärt irriterande och onödig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot
Skrivet av walter_iego:

Stäng av V-sync så borde det inte krascha.

Jag gillar första Crysis väldigt mycket, men hela biten med skeppet är fruktansvärt irriterande och onödig.

Men vackert


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar