Stjärnornas n00b
Ikväll händer något väldigt spännande. Simon ska för första gången se Star Wars! Alltså: Första gången någonsin! Det är ju helt vansinnigt roligt! Och med "Star Wars" menar jag naturligtvis Episode IV.
Hur det är möjligt att undvika Stjärnornas krig i över tjugofem år kan jag inte begripa. Jag såg originalet innan jag ens kunde läsa och kommer ihåg att jag tyckte Leia hade en väldigt fin frisyr.
När jag sedan fick veta att det fanns två filmer till kändes allt bara surrealistiskt.
[ia=752467; large]
Om jag minns det rätt hade varken Luke eller Leia så fancy kroppar som de har här.
En Bamseponny av folket
I mina ögon är Episode IV kanske en av de bästa äventyrsfilmerna som gjorts- Den har allt ett riktigt äventyr ska ha.
utom nazister.
Äh, den saken ordnade ju Indiana Jones.
vid eftertankning kom jag på att imperiet antagligen representanter nazister då det finns så många mer eller mindre tydligt uttalade likheter, så den kanske har det mesta ändå..
I mina ögon är Episode IV kanske en av de bästa äventyrsfilmerna som gjorts- Den har allt ett riktigt äventyr ska ha.
utom nazister.
Äh, den saken ordnade ju Indiana Jones.
vid eftertankning kom jag på att imperiet antagligen representanter nazister då det finns så många mer eller mindre tydligt uttalade likheter, så den kanske har det mesta ändå..
Och bara för att liknelserna gjordes så kommer hopklippet av Epic rap battles 2 låtar
Adolf vs Darth!
Vad tyckte han om filmen då?
Har ni fortsatt att se dom andra två?