Trailer för stundande släppet av Sniper: Ghost Warrior 2

Robot
Trailer för stundande släppet av Sniper: Ghost Warrior 2

Nästa vecks släpps spelet som låter dig leka krypskytt.

#city-interactive, #sniper-ghost-warrior-2


Medlem
Trailer för stundande släppet av Sniper: Ghost Warrior 2

Hoppas på detta men väntar tills man vet hur det blir.

Medlem

Det var länge sedan Delta Force kom ut...
Det var länge sedan Tom Berrenger visade var skåpet skall stå.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser fram emot detta släpp för att se om 2'an blev bättre än 1'an.
Gick igenom 1'an utan att dö en enda gång men det var ändå underhållande. Men det fanns inte möjlighet att göra egna lösningar så lite för linjärt för att vara riktigt bra.
Sniper Elit V2 var en besvikelse så intressant att se vad detta blir.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

1an var ju dock ett av historiens fantasilösaste, tråkigaste spel.. Så, nej tack.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

1an var ju dock ett av historiens fantasilösaste, tråkigaste spel.. Så, nej tack.

Jo vi gillar väl alla lite olika.
Men förstår egentligen inte varför man skriver om detta om man är helt ointresserad av spelet?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Hoppas man får välja platser själv så det inte bara lyser en stor boll gå hit, skjut bad guy, fly . Sen skulle jag vilja se lite mer tidspress i sådana här spel. Oavsett hur långsamt man kör kommer man ändå till samma scriptade sekvens vanligtvis.

Medlem

Mest oroväckande är väl att INGEN spelsajt eller tidning verkar har fått ett recensions ex. Och Gamestop listar det för 499kr (lågt pris för gamestop) vilket dem kallar budget skjutare.

Nja.. Cryengine i all sin ära.. men om fel folk handskas med den så lär spelet suga pung iaf. Har FZ.se fått ett recensions ex mån tro?

Gamestop säger release 12 mars (tisdag).


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Såg jag just slutet av spelet i trailern? tänkte på han som blev skjuten i huvudet i helikoptern och den där drogkungen i början såg bra lika ut :3

Medlem
Skrivet av rosski:

Hoppas man får välja platser själv så det inte bara lyser en stor boll gå hit, skjut bad guy, fly . Sen skulle jag vilja se lite mer tidspress i sådana här spel. Oavsett hur långsamt man kör kommer man ändå till samma scriptade sekvens vanligtvis.

Om det är något som jag personligen avskyr så är det tidspress kartor i spel. Särskilt om spelet bygger på strategi.
Det är så ofta i dagens spel att det ska rusa i 300 knyck. Det är fjortis spelande i mina ögon.
Hoppas verkligen inte de har någon sådan bana med.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar