Medlem
Releaselistan

Hej hej

Jag bara undrar om det verkligen är nödvändigt att se releasen för alla plattformar för samma spel, i alla fall om de ges ut samma vecka.

Just nu så är det

Vecka 11 tre stycken "Sniper: GW2", vecka 12 består av två "Monster Hunter 3" och vecka 13 är det hela tre stycken "Bioshock Infinite", tre stycken "Raven's Cry", tre "walking dead" och fyra (!) stycken "The Croods".

Kan man inte se samma titel bara en gång, om de nu ges ut samma vecka. Om titeln kommer för en annan plattform nästa vecka eller senare, så är det Ok att se den en gång till. Men nu är det bara tjatigt och tar upp en massa plats i onödan.

MvH


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

Vi tänker att det ska vara enkelt att hitta in till just din plattform, och ibland kan det, som du säger, skilja en viss tid mellan. Men vi tar till oss feedbacken och får diskutera det internt.


signatur
Medlem

Om det skall vara kvar som det är nu, så önskar jag i så fall att filtreringsknapparna skall fungera lite annorlunda än vad de gör nu.

Om man går in på sidan idag, så "lyser" alla knapparna och alla plattformar visas. Om man sedan klickar på en så inaktiveras visningen av den plattformen. Det innebär att om jag kommer in på sidan och bara vill se PC, så måste jag klicka på samtliga andra ikoner för alla plattformar som jag inte vill se för att inaktivera dom. Det är, som ni förstår, väldigt omständigt.

Om nu inte default-visningen av releaselistan kan baseras på sina plattformsinställningar i sin profil, så kan ni väl göra så att alla knappar är inaktiverade som default. Om man sedan klickar på en, t ex PC, så aktiveras PC och resten inaktiveras vilket leder till att bara PC visas. På så sätt visas allt från start, men om man bara vill se en plattform så är det bara 1 klick istället för 10 st klick som det är idag.

// edit

Om alla knappar är inaktiverade, så visas alla kategorier, kanske är bra att tillägga.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

*bump*


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

Ingen dum idé, tar det vidare med kodfolket.


signatur
1
Skriv svar