Medlem
Gratis spelet ?

Någon som har koll på det där med ett gratis spel för oss som köpt Sim City , vart man får tag i spelet , eller hur man får reda på när man får välja (om man nu får göra det)

Medlem

Du kommer få ett mail den 18:e (idag) med detaljer (tänk på att vi ligger före USA så det kan ju dröja tills ikväll/natt innan du får nått mail).

Hur du får tag på det? Man får väl gissningsvis en origin kod, skulle tro att man får välja mellan ett par utvalda titlar och inte hela katalogen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Du kommer få ett mail den 18:e (idag) med detaljer (tänk på att vi ligger före USA så det kan ju dröja tills ikväll/natt innan du får nått mail).

Hur du får tag på det? Man får väl gissningsvis en origin kod, skulle tro att man får välja mellan ett par utvalda titlar och inte hela katalogen.

Man tackar!
Jo , så efter är man ju inte att man inte vet om tidskillnaderna men då är det bara att invänta mailet då!

Medlem

http://www.ea.com/news/for-our-patient-and-amazing-mayors---a...-

Spelen att välja mellan

Battlefield 3 (Standard Edition)
Bejeweled 3
Dead Space 3 (Standard Edition)
Mass Effect 3 (Standard Edition)
Medal of Honor Warfighter (Standard Edition)
Need For Speed Most Wanted (Standard Edition)
Plants vs. Zombies
SimCity 4 Deluxe Edition

En ganska svag lista om ni fråga mig. Antingen har man spelet redan eller så är det skit.

Medlem

Håller med riktigt skit men , man får ett spel mer än är man hade innan

Medlem
Skrivet av naess91:

Håller med riktigt skit men , man får ett spel mer än är man hade innan

Sant, men jag undrar vad som hände med att få välja valfritt spel från deras portfolio som dom lovade. Har ingen aning om vilket spel jag ska välja. Hade hoppats på att få välja BF3 Premium, men nu så funderar jag på att välja SimCity 4 bara för ironins skull

Medlem

Mjaha ska man ta ett simcity som faktiskt funkar dårå? trolololol

Har ju redan /har spelat de flesta av dom dära

bf3: nice, men har redan
bejeweled: meh casual out the wazoo
DS 3: spelat igenom
ME 3: spelat (nästan hela) och insåg att det inte var ME längre utan gears of wars wannabee 3:e personsshooter
Mohw: njeeee
NFSMW: äger, avklarat
PvZ: Really? Tyckte inte ens det var kul då "Alla" spelade det på ios/android
SimCity 4: har inte spelat fyran, ...tror jag

Skrivet av Bojkott:

Sant, men jag undrar vad som hände med att få välja valfritt spel från deras portfolio som dom lovade. Har ingen aning om vilket spel jag ska välja. Hade hoppats på att få välja BF3 Premium, men nu så funderar jag på att välja SimCity 4 bara för ironins skull

Dom har aldrig lovat VALFRITT spel, bara ett gratis spel ur deras katalog.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

vad menas med registrering, att man installerat och spelat spelet lr?


signatur

Mohawk

Medlem
Skrivet av Jarhead:

vad menas med registrering, att man installerat och spelat spelet lr?

Vad jag kan förstå, ja.

Skrivet av EA:

As a token of our appreciation for all the support we’ve received from SimCity fans over the past week EA is offering a free EA PC digital download game to anyone who purchases and authenticates SimCity by March 25, 2013 at 11:59pm PDT.

Vad jag vet så kan man inte spela det utan att ha authenticatat (swenglish much?) det då det har online DRM grejen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Fick mitt i förrgår jag, valde Dead Space 3 och passade på att köpa BF3 på samma gång. Trodde inte det skulle vara sån stor skillnad mot konsol men där hade jag fel. Mycket intensivare och känns mer stressat och kul. Gillar fortfarande konsolversionen, och kommer säkert köpa något FPS till PS4, men när valet finns får det bli PC:

1
Skriv svar